Gå til innhold

Original m-tecknik styling. Verdt pengene?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du vil bruke pengene og style bilen som du vil, så bør du gjøre det syns jeg :) Jeg har gjort akkurat det samme. Stylet den helt fra bunnen av (det eneste uoriginale på bilen når jeg kjøpte den var felgene). Jeg har tatt det litt stykkevis og delt, delvis pga pengene og pga lett litt rundt etter deler som passer da jeg ønsker en så clean bil som mulig.

Har bare igjen å hive på nye tåkelykter, frontblinkere og baklykter (i påska regner jeg med) så er den komplett. Så dere kan tro tilfredsstillelsen er stor når jeg i år får en hel sommersesong med helt ferdig bil :D Det blir en deilig følelse å cruise rundt og vite det :wink:

Det går selvfølgelig med penger, men det gjør samtidig at du får en bil som du blir mer fornøyd med, og bruker tid på. I tillegg behandler du den ekstra bra. Det er bedre å gjør litt modifikasjoner sånn at du får en bil du er fornøyd med i stedet for å kjøre rundt og tenke på det du KUNNE hatt.

Stå på, ChrZZ, og style bilen det du lyster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse har et poeng da... :-s

Har du en gammel nedslitt bil med liten motor er det bare dumt å bruke mye penger på styling, såfremt du ikke har tenkt å ha bilen i 5år+ fremover.

Ser at det er kjekt å "personisifere" bilen litt, men gjør det heller med en bil som har litt potensiale da!

Jeg har kjøpt litt småting til Baghera, men viktigste er at den er drivtssikker. Så sparer jeg heller pengene til en grommere bil i mellomtiden :wink:

Men alt er jo en prioriteringssak, og vi er jo alle forskjellige. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er eg galen??

sia eg la ut 25k på en golf 1, i 90fangere, 95mm senkesett,

felger med 7cm kant, hellakking, soting, effektanlegg??

Sia eg har lagt ut 50k på vingebilen, i kvite blinkelys, coilovers,

mongoose, chip, dyser, turbo, grpA toppaknings-sett, lakking av steinsprut, lakking av felger,+++

70k på en gammel e-30, i lakking steinsprut, felger, justerbart senkesett,

mongoose, filter, chip, diverse styling, nye orginale fangere med krom

m3 skinn interiør+++

Spørsmålet er ikkje om det er verdt det, eller om du har brukt for det,

spørsmålet er ka du vil gjøre for din bil..

Legge ut penger på bil i styling, felger, trim osv. er ALLTID eit tapsprosjekt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi som driver med dette på bilene våre, som ikke har et beist som koster 150- 200 000,- er virkelig noen tullebukker på bærtur ;)

Er sant det er et tapsprosjekt ja, men I couldn't care less. Jeg får kjøre rundt i noen år i en bil jeg trives i og som jeg liker, samt føler meg -fornøyd- med.

(Det er dessuten to andre PRIKK like standard E36 318 hvite her i byen, så jeg vil også skille meg litt ut fra dem ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...