Gå til innhold

Original m-tecknik styling. Verdt pengene?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer kanskje å kjøpe nu til våren M-tecknik frontfanger, sideskjørt og bakfanger til E36-en min.

Tenkte da de som er på motortechnik.no/schmiedmann.no.

Koster rundt 3700,- for frontfangeren, f.eks.

Men tingen er:

Hva er denne laget i?

glassfiber? plast?

Hvordan er kvaliteten på disse her? Knekker der bare man ser litt hardt på dem, eller tåler de "litt"?

Og hvis man da peiser på med front, skjørt, bakfanger på bilen, er man da "berettiget" til å ha et ///M-emblem på bilen? (Nei, ikke ///M3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er laget i plast, er etter min meining absolutt verdt pengene.. perfekt passform. Litt dyrere i innkjøp enn uorginal, men dei pengene sparer du inn igjen ved at det er mindre arbeid (null arbeid) med å tilpasse :wink:

Koed har gode priser på orginal styling 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man da peiser på med front, skjørt, bakfanger på bilen, er man da "berettiget" til å ha et ///M-emblem på bilen? (Nei, ikke ///M3).

Ja. Men det som er det største spørsmålet imo, er om det virkelig er verdt å legge såpass i en gammel bil..

Altså!....

Det er et spørsmål du må stille deg selv...

For noen mennesker er det helt klart verdt det.. Det er mange som bruker vesentlig mer på mye eldre biler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men det som er det største spørsmålet imo, er om det virkelig er verdt å legge såpass i en gammel bil..

Hmm... Min bil er en 76 modell.. Kanskje jeg ikke burde legge ut mer på den da?? :wink:

Men det er jo alltid "dyrt å være fattig", så det er ikke alle som har råd til å handle en relativ dyr bil, for så å legge ut en haug med peng på den etterpå igjen.

Nei, hagenisse, dette innlegget ditt syns jeg ikke noe om egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takker og bukker for responsen, folkens! Jeg deler heller ikke meningen min med Hagenisse. Slik som ting er, så må jeg isåfall vente i noen år før jeg kan kjøpe noe som da er "verdt" å style opp. I mellomtiden må jeg isåfall da kjøre rundt i en original 318i 91mod. Og da blir det heller prinsipp om å ha en BMW (gammel eller ei), og ikke å ha en BMW og style den opp. Piffe den opp. Og andre ting, for å føle at man har gjort noe selv med bilen -> den blir finere -> man kan være stolt -> ha oppnådd noe.

Slik mener ihvertfall jeg at er best. Folk styler jo opp E30-er fra tidlig 80-tallet. Er disse da enda mer på "bærtur" enn det jeg er? Eller da fordi jeg har den første E36-en og med en symaskinmotor? :?

anywho...

Er laget i plast, er etter min meining absolutt verdt pengene.. perfekt passform. Litt dyrere i innkjøp enn uorginal, men dei pengene sparer du inn igjen ved at det er mindre arbeid (null arbeid) med å tilpasse Wink

Koed har gode priser på orginal styling

Rieger sin Infinity-styling koster faktisk nogenlunde akkurat det samme. Men da blir det Rieger, og ikke ///M. :D

Tror nok jeg skal dra ut tiden litt på prosjektet mitt med bil, slik at jeg får da kjøpt inn litt styling av bedre kvalitet, istedenfor å kjøpe glassfiberfront, med mange mange timers tilpassning, fordi jeg vil ha bilen ferdig så fort som mulig.

*Jeg lager noe jeg er stolt av* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...