Gå til innhold

kondensatorer


Anbefalte innlegg

Dette er høyst seriøse merker, begge de to du viser til her! Jeg kan garantere deg at det holder mål!

Soundstream ligger nok i det øvre sjiktet! Stinger er jo heller ikke så dårlig, mener jeg... :)

Ca. 1500 - 2000 kr for en 1 Farads tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er høyst seriøse merker, begge de to du viser til her! Jeg kan garantere deg at det holder mål!

Soundstream ligger nok i det øvre sjiktet! Stinger er jo heller ikke så dårlig, mener jeg... :)

Ca. 1500 - 2000 kr for en 1 Farads tenker jeg...

Er nok ikke noe som slår Stinger når det gjelder bil. Antageligvis ikke på pris heller da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så stor forskjell på batterier så lenge det er samme ampere og volt vel...

Test f.eks ett tørt og syrebatteri opp i mot hverandre. Da vil du nok merke forskjell. Tørre tåler også endel mere når det gjelder utladning. Og 65 tørre amp er mere enn 65 syre amp. :P Siden du kanskje klarer å effekt ut av ett syrebatteri bare ned til 30amp. Mens av ett tørt vil du få effekt helt ned til 10-15 amp.

Men det var jo ikke det sammenligningen gikk på her. Forskjellen fra kondensator til kondensator er hvor fort dem klarer å levere strøm.

Gjelder også batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så stor forskjell på batterier så lenge det er samme ampere og volt vel...

Test f.eks ett tørt og syrebatteri opp i mot hverandre. Da vil du nok merke forskjell. Tørre tåler også endel mere når det gjelder utladning. Og 65 tørre amp er mere enn 65 syre amp. :P Siden du kanskje klarer å effekt ut av ett syrebatteri bare ned til 30amp. Mens av ett tørt vil du få effekt helt ned til 10-15 amp.

Men det var jo ikke det sammenligningen gikk på her. Forskjellen fra kondensator til kondensator er hvor fort dem klarer å levere strøm.

Gjelder også batteri.

Oki da... siden du setter det frem sånn så :) men jeg tenkte hvis du har to like batteriet (f.eks to syrebatterier) av forskjellige merker, så er det vel ikke all verdens forskjell på de... Men nok offtopic :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...