Gå til innhold

Bmw E39 vurderes solgt...Not anymore!


hav
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tipper mellom 90 og 130000. Desverre ikke så mye som den er verdt, men det er altfor mange E39 på markedet nå.

Hvis ikke markedet vil gi mer enn 90-130k, så er den ikke verdt mer enn det, enkelt og greit. :) Bruksverdi er en helt annen ting.

Tror nok forøvrig den vil ligge i det øvre sjiktet pga. lav kmstand.. men det gikk nettopp en '97 520i med 79.000km på telleren for 75k i Oslo. Utrolig bittert at jeg var en time eller to for sent ute.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper mellom 90 og 130000. Desverre ikke så mye som den er verdt, men det er altfor mange E39 på markedet nå.

Hei, prisene vil nok variere... bommet på Km istad.Den er kjørt mer enn 100.000km....

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke markedet vil gi mer enn 90-130k, så er den ikke verdt mer enn det, enkelt og greit. :) Bruksverdi er en helt annen ting.

Tror nok forøvrig den vil ligge i det øvre sjiktet pga. lav kmstand.. men det gikk nettopp en '97 520i med 79.000km på telleren for 75k i Oslo. Utrolig bittert at jeg var en time eller to for sent ute.. :(

WHAT??? Var det simpleste utstyrte utgaven eller???

Bilen ser fin ut hav, men få litt bilder innvendig også... Kanskje du vil sende til meg på mail?? hyllandroar@hotmail.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...