Gå til innhold

Bmw E39 vurderes solgt...Not anymore!


hav
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En kompis av meg solgte en 97' 520 her om dagen, km.stand 168.000, skinn osv osv for 90.000,-

E39 er en utrolig pen bil, men pga hard konkurranse i markedet, har prisene på den synket kraftig. Du får MYE bil for penga hvertfall.

--------------------------------------------------------------------------------

Yepp,fullstendig enig med deg.Jeg får bare se om jeg får solgt den til en pris jeg kan overleve med.Trenger 120.000 for å få hentet den nye.Det er nydelig bil,synd at alle biler faller i pris...

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er høyeste bud på den nå?

--------------------------------

Hei, for øyeblikket er høyeste budet på 85.000kr men under 100.000 selger jeg ikke bilen... jeg får se hvor høyt budet går... har ikke lagt bilen ut på finn.no ennå.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på Autodb.no, finn.no osv, så får du nok mer for den der, enn å arrangere en "mini-auksjon" her. Legg den ut til 120.000,- så ringer det nok folk på den ganske snart, skal du se :D

Hei

Ja, har lagt den ut på autodb og finn.no nå. Har to biler, familien vurderer en MB E220 cdi 2003 modell og jeg en E46 cab. Må bare få solgt denne E39 fortest mulig,så jeg håper på mange kunder. Annonsen ble lagt ut på finn igår.

Takk for rådene :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du har det travelt med og selge og tydeligvis har bil så er det bare og selge :lol: 90.000,-

---------------------------------------

Hei

Vil selge slik at jg kan kjøpe ny bil oxo da...men takker for budet :wink:

mvh

hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...