hav Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hei Har fått en bud på 110.000kr på mail idag mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Si, 120, og solgt! er ikke det bra pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Si, 120, og solgt! er ikke det bra pris da? Hehe... jo, jeg tenkte på det. Men herren har kun 110' til rådighet. Så han kan vente litt, annonsen har ligget ute kun 2-3 dager Men 120' duger... mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Er ein fin bil... Du får nok 120.000... Dersom du har lagt den ut på Finn, så blir den solgt med eigong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er ein fin bil... Du får nok 120.000... Dersom du har lagt den ut på Finn, så blir den solgt med eigong! Hei Den er lagt på finn.no , så vi venter på svar mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 110.000,- kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 110.000,- kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. Hei Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 120.000 brude ikke være noe prob å få fo denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 110.000,- kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. Hei Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris mvh Hav må være lov å prøve seg da 120,- er ok med naf-test eller tillstandsrapport fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 110.000,- kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. Hei Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris mvh Hav må være lov å prøve seg da 120,- er ok med naf-test eller tillstandsrapport fra BMW ----------------------------------------------------- Hei Jeg har serice papirene fra 7.11.2005 hvor jeg tok en hovedserice (A) på bilen. Dette bør da holde,eller? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 110.000,- kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. Hei Fikk ingen svar, skremte jeg han mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 import bil uten sørvishefte skremte meg ja synd det for det er en nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 import bil uten sørvishefte skremte meg ja synd det for det er en nydelig bil.. Ja, kan skjønne deg godt... men men vi får være optimiste Jeg kjøpte den også slik som den er nå,men har aldri angret på kjøpet. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Ser ikke ut til å finne det i tråden, så jeg spytter ut med: Det er jo en heftelse på denne bilen da... på nesten 130 000,-. Dvs, kan jo hende at det er 1kr igjen, men allikevel.. Det er jo rimelig kjipt å ikke nevne dette i annonsen. Er vel også 2 år siden den var på en EU-kontroll (men det meste ble vel sjekket på A-servicen). slenger bare ut litt mer info, siden det ble utelatt av selger. (ihvertfall det med heftelse. syntes det er litt kjipt at slikt kommer som en overraskelse) http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutsk ... 52&embnr=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Ser ikke ut til å finne det i tråden, så jeg spytter ut med:Det er jo en heftelse på denne bilen da... på nesten 130 000,-. Det er jo rimelig kjipt å ikke nevne dette i annonsen. Er vel også 2 år siden den var på en EU-kontroll (men det meste ble vel sjekket på A-servicen). slenger bare ut litt mer info, siden det ble utelatt av selger. (ihvertfall det med heftelse. syntes det er litt kjipt at slikt kommer som en overraskelse) http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutsk ... 52&embnr=0 Hva er problemet med at det en heftelse på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg