Gå til innhold

Bmw E39 vurderes solgt...Not anymore!


hav
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

110.000,- :D kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. 8)

Hei

Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110.000,- :D kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. 8)

Hei

Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris :wink:

mvh

Hav

må være lov å prøve seg da :lol: 120,- er ok med naf-test eller tillstandsrapport fra BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110.000,- :D kan henetes til helga. hvis du skaffer tillstandsrapport som viser at bilen er ok. 8)

Hei

Jeg har flere intresserte som jeg har kontakt med, men bilen selges ikke for under 120'. Jeg skal nok finne en tilstandsrapport, men må bare lete litt. Men du må nok opp i pris :wink:

mvh

Hav

må være lov å prøve seg da :lol: 120,- er ok med naf-test eller tillstandsrapport fra BMW

-----------------------------------------------------

Hei

Jeg har serice papirene fra 7.11.2005 hvor jeg tok en hovedserice (A) på bilen. Dette bør da holde,eller?

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

import bil uten sørvishefte skremte meg ja :oops: synd det for det er en nydelig bil..

Ja, kan skjønne deg godt... men men vi får være optimiste :wink:

Jeg kjøpte den også slik som den er nå,men har aldri angret på kjøpet.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser ikke ut til å finne det i tråden, så jeg spytter ut med:

Det er jo en heftelse på denne bilen da... på nesten 130 000,-. Dvs, kan jo hende at det er 1kr igjen, men allikevel.. Det er jo rimelig kjipt å ikke nevne dette i annonsen. Er vel også 2 år siden den var på en EU-kontroll (men det meste ble vel sjekket på A-servicen).

slenger bare ut litt mer info, siden det ble utelatt av selger. (ihvertfall det med heftelse. syntes det er litt kjipt at slikt kommer som en overraskelse)

http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutsk ... 52&embnr=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til å finne det i tråden, så jeg spytter ut med:

Det er jo en heftelse på denne bilen da... på nesten 130 000,-. Det er jo rimelig kjipt å ikke nevne dette i annonsen. Er vel også 2 år siden den var på en EU-kontroll (men det meste ble vel sjekket på A-servicen).

slenger bare ut litt mer info, siden det ble utelatt av selger. (ihvertfall det med heftelse. syntes det er litt kjipt at slikt kommer som en overraskelse)

http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutsk ... 52&embnr=0

Hva er problemet med at det en heftelse på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...