Gå til innhold

Bmw E39 vurderes solgt...Not anymore!


hav
 Share

Anbefalte innlegg

Med fare for å bli misforstått: jeg antar intet om eieren, men det er mange som ikke liker at det er hefteler på biler man kjøper. Man må da stole helt og holdten på kjøperen ved kjøp (for at lånet blir borte).

Tenker det kan være litt kjipt hvis man først har funnet denne bilen, men så vil man ikke ha noe evt "heftelsesproblem" med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med fare for å bli misforstått: jeg antar intet om eieren, men det er mange som ikke liker at det er hefteler på biler man kjøper. Man må da stole helt og holdten på kjøperen ved kjøp (for at lånet blir borte).

Tenker det kan være litt kjipt hvis man først har funnet denne bilen, men så vil man ikke ha noe evt "heftelsesproblem" med det.

Skjønner fortsatt ikke problemet med at det er en heftelse på den.

Det er jo som M3Compact sier, bare å gå i banken sammen og slette lånet.

Heftelsen står forøvrig i sin helhet til alt er tilbakebetalt. Det kan være selgeren skylder bare en 1 krone på lånet før det er ferdig nedbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til å finne det i tråden, så jeg spytter ut med:

Det er jo en heftelse på denne bilen da... på nesten 130 000,-. Dvs, kan jo hende at det er 1kr igjen, men allikevel.. Det er jo rimelig kjipt å ikke nevne dette i annonsen. Er vel også 2 år siden den var på en EU-kontroll (men det meste ble vel sjekket på A-servicen).

slenger bare ut litt mer info, siden det ble utelatt av selger. (ihvertfall det med heftelse. syntes det er litt kjipt at slikt kommer som en overraskelse)

http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutsk ... 52&embnr=0

-----------------------------------------------

Hei

Lenge siden jg har vært her...så kommenterte ikke dette tidligere. Det er helt i orden,man skjønner at noen ønsker å vite om heftelser på annonsen.. men det betyr ikke at de som nevner skal lure folk :wink:

Alle seriøse kunder som var interessert i bilen fikk dette fortalt når de kontaktet meg. Og heftelsen skulle bli fjernet før salgtidspunktet (bare så det er også sagt)

NB! Bilen ble ikke solgt, pga ombestemte meg. Ble for tungt å la eneste bimmeren gå... :D

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...