-fek- Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Vurderer å kjøpe noken brukte felger i Vestfold, lurer på kor dyrt det vil bli å snde felgene med Tollpost / NorCargo til Sogn Og Fjordane, sånn ca. noken som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Det er vel en kalkulator for å regne ut frakt priser på Nor-Carco sin hjemmeside....Prøv den du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Har sendt fleire høgtalarar med Tollpost.. Har alltid betalt 350kr... Ei gong var det ifrå Skien til Gudvangen, ei anna gong ifrå Oslo til Gudvangen, Oslo - Balestrand osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg måtte ut med ca 500kr hos Nor Cargo foor 4 felger med dekk fra Akershus - Lørenskog til Nordland - Nesna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Okai, men 500 var det eg håpet på. er ikkje så gale det Då blir det nye felger til vårn da, e36 m3 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe... Du får ta noen bilder da å legge ut slik at vi andre kan få nyte synet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja, det skal eg gjere Må berre motta felgene først! Noken her som har kjøpt interiør i sverige / utlandet? Korleis er det med frakt ni norge da? erfaringer? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ta å gi beskjed korleis det var med fraktpriser osv viss du handler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ta å gi beskjed korleis det var med fraktpriser osv viss du handler da! Frakten kom på 480 + moms, det var med Tollpost globe fra Skien til Sogndal.. Noken som veit kva det vil koste å frakte eit komplett interiør fra Sverige og over til norge? Noken som har gjort dette før? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Det var skinninteriøret ifrå Sverige til Norge eg ville ha pris på? Bur du i Sogndal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jøpp Nei, bur i Gaupne.. men jobber i Sogndal. Så om eg får vara til Sogndal så er eg i grunn berga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Kor i Sogndal du jobbe då?? Gaupne... Hmm, kor gammal e du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er elektriker lærling for Holen Installasjon.. blir 19 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 gjekk sikkert på skule i Sogndal og du da? Gjekk du med nokon ifrå Aurland eller Balestrand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja, kjenner ein del folk fra Aurland, gjekk i klasse med ein Stian Loven og ein tønnesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå