hartgecab Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei. Har et strøkent tak til e30cab. Følger med helt ny bakrute. Kan noe si hva man kan forlange for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 10.000 Kr? Har ikke peiling, bare et anslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Det er jo det jeg vil at folk skal gjøre.. Jo fler forslag, jo lettere å finne en ca pris.. Men tror nok ikke jeg får så mye for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Jada, det virket! Litt spent på hva folk mener. Synes kanskje 10k var å ta noe i da! Hvor var det du bodde igjen? Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Får tak i flett nytt for 7000kr, men det er uorginalt, men meget bra passform. BMW tror eg skulle ha 13000kr nytt. Så 10000kr for eit brukt "strøkent" er vel å ta litt i.. Edit: SINNSYK lang tråd. Er det nødvendig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Bor i Fredrikstad. Ja, 10k er nok litt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=518288 De havner på 6k. Er det forskjell på før og etter 90? Sitter den nye ruta på taket, eller følger den med ved siden av? Er det brukt, blir vel for prisen halvert, uansett hvor bra stand det er i. Så blir det litt ekstra for at stativet er med. Er 3500 helt på viddene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ruta er ved siden.. Vet ikke om det er noe forskjell, trokke det egentlig. Er det brukt, blir vel for prisen halvert, uansett hvor bra stand det er i. Så blir det litt ekstra for at stativet er med. Er 3500 helt på viddene? Nei, er vel kanskje ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja, det er jeg. Mulig jeg skal høre med en kompis, om han kan stikke bort å ta en titt på det. Er det ok? Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 jada.. Spiller ingen rolle hvem som ser for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå