///MoePower Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 jada, er nok det, dama har jo sansen for fart og spenning, så det forundrer meg ikke at hun eier m5 heller! Ikke nå lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvis du vil ungå motorhavari så bør dere bytte reisteret på den motoren ganske snart. Bør byttes mellom 150000 og 180000km. Hvis ikke så er det stor sjanse for at kjedet hopper over et par tenner når den blir kjørt på høye turtall og da blir det veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 jaja, etter myye om og men ble det til at jeg fikk overtalt en kollega av meg til å kjøpe seg skikkelig bil! Kolega sier du - havnet den i Hamar traktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 jepp! bilen holder nå til nærmere bestemt stange/romedal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Har han nokon plana for den fremøve eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 jada, hvite blinkers bak, mørkere ruter, fargeskift, blank svart med litt perleeffekt! hehe, tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå