BimmerKing Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 fant EN e30 som var orange, å den var faktisk ganske rå: flere bilder: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00825.htm Sorte lister på denne så hadde til og med jeg syntes den var kul.... Lakkerte lister i bilens farge ødela litt for meg
ViBe^ Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Sorte lister på denne så hadde til og med jeg syntes den var kul.... Lakkerte lister i bilens farge ødela litt for meg Hadde han bare latt listene være svarte rundt vinduene og B stolpen hadde denne vært perfekt! Lykketil med lakkeringa BMWGUDEN
m3e30 Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 et tips, husk å bruk skikkelig grunning på alle delene og over alle plasser hvor det er sparkel/rent stål på bilen. og ikke minst vannutskiller på kompressoren, ellers detter lakken av ganske fort. et tips er å fukte gulv og vegger der du skal lakke, regner med du ikke har tilgang til lakkbboks-.
BMWGUDEN Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 den e30 var stilige , men svarte liste hadde gjort seg har demonter mest alt av dører og småpel nå. skulle egentligt vert lakka nå, men tok litt lenger tid før eg fekk lakken har vert og sett på nye 17tommere til bilen, skal kansje bestille disse i neste uga skal få lakt inn bilder når eg har lakkert.
BMWGUDEN Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 det er ikke benga eller quik lakk eg skal bruke,hehe det blir litt for gale med tanke på at det ligger ca 12 000kr i styling på utsiden . det er skikkelig lakk, kosta 2450kr. fargekoden har eg ikke i hode, men eg satse på den skal bli greit lakkert, har lakkert alle mopedane eg har hatt selv, og det har faktiskt blitt kjempe fint til og vær ein fatti sprayboks
BMWGUDEN Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 ja skal jør det sko søkt på autodb før eg bestilte lakk synes denna var litt gromme
J Naustdal Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Det er sikkert berre meg, men eg synst at bilar med knall farge( candy, oransj , spygrønn.e.t.c) ser i mine auge ut som "leike bilar". bil med mørkare/ diskre er meir "seriøst" men da e sikkert berre meg:)
oddis Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Delvis enig med deg AutofilE34! I mine øyne er alt som inneholder orange, grønn, blå og gul mest lekebil. Sort, rødt, sølv og mørkere farger ser jeg på som stilfullt og seriøst. Kombinerer man rødt og sort med f.eks hvite felger får man litt racing stuk også, i mine øyne.
BMWGUDEN Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 det skal jo bli ein leke bil,hehe men eg ekje heilt sikkar på ka farge den blir, det ekje sikkart eg bruke den lakken eg allerede har kjøpt, kjøpe kansje ny lakk
ViBe^ Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Å bestemme seg for hvilken farge bilen skal ha er ikke alltid like lett! Men om det er knallfarge så er det ikke så altfor mange tøffe farger å velge mellom.. håper du tar rett valg!
FTE Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Orange kan bli kult det, får skrikefarge selv jeg Da synes vi bra i trafikken i alle fall.
BMWGUDEN Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 Orange kan bli kult det, får skrikefarge selv jeg Da synes vi bra i trafikken i alle fall. ja det jør vi jo, hehe men enklare for onkel blå og kjenne igjen bilane au
BMWGUDEN Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 fant bilde av ein orangsje e30 på autodb.no det såg mye bedre ut når listene var svarte
BMWGUDEN Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 trur eg hellar bare lakkere bmw,en svart og har kvite felger og kvitt bur, viss eg skal ha den til leketøy/herjebil tru eg det er ein fordel at den er litt vanskeligere og kjenna igjen, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå