jcvold Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 vurderer å kjøpe en e46 sedan,men vil at sen skal se ut som drømmebilen min, en Alpina B3 s. hva må gjøres,hvem har det og hva koster det? er det panseret og grillen som er annerledes fra en e46? passer den fronten rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvis bilen på bildet er en B3S så er det bare alpina leppe i bunnen av org fanger som skiller den fra en org 02-> facelift E46. Panser og grill er orginalt på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er nok fronten som skiftes, ellers er det en leppe bak? www.vesttuning.no fører Alpina i norge. jeg hadde bestilt en B5 front hos dem i Slutten av oktober vel og har ennå ikke fått fronten. utsettelse, utsettelse, utsettelse er beskjed jeg får hele tiden. np gir jeg faen, så om fronten kommer eller ikke er ikke mitt problem. jeg kjøper istedefor M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 ok,men hvist bilen er 99-00 så er det vel verre.men pen bil da! og ja ,den har en leppe og en m3 lignende vinge bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Er bilen fra før faceliften så ser den jo slik ut som min.. Og da må man bytte skjermer, panser og lykter for å få faceliften..såg forresten en på bmwccn som solgte skjermer og panser for 4000kr for litt siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 GS kan ordne alpina deler, handlet striper og spoiler der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 du skal ha M5 front eller M-teck, TAS? skjønner godt at du er jævlig lei av å vente.. men jeg tror fremdeles en alpina-front hadde vært tøffest ( uten de latterlige klistremerkene selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 https://www.koed.dk/pdfkataloger/alpina/engtkb3s.pdf Side 19, 24, 26, 27, 29, 33, 36, er sider som kan trenge ekstra oppmerksomhet i tilfelle. Jeg tror VestTuning klarer å skaffe delene rimeligere enn de fleste andre - om man har tid til å vente noen dager ekstra. 7-sifrede art.nr. er Alpina deler, 11-sifrede nr. er BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå