mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 mulig og borre orginal bremseskivene selv å få bedre bremse effekt? ser jo relativt enkelt ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 trur ikje det blir vellykket, kjøp heller noen nye, er jo ikje så dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 mulig det..men er kansje værdt et forsøk?har flere bremseskiver liggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 det er jo ikkje verre en å prøva, men tvile på det bli någe bra, men eg ekje sikkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg tror ikke det er så lurt pga. materialspenninger og slikt. De kan nok bli svakere og slå seg lettere med masse hull i. Men det er jo bare å prøve. Jeg ser bare ikke helt poenget. Personlig har jeg aldri hatt problemer med originalskivene til BMW. Nå har jeg ikke kjørt mye på bane sammenhengende, men de har holdt fint både på Revebanen og Vålerbanen de gangene jeg har prøvd det, og jeg har aldri klart å få kast i originalskivene (la skivene kjøles før du bråstopper og holder bremsa inne, eller setter på håndbrekket, sett den heller i gir og slå av motoren, eller best, kjør uten å bruke bremsa bare for å kjøle de ned). Brembo m.fl. har noen billige slissa/borra skiver som du jo kan ta en titt på om du plent vil ha slissa/borra skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 ok.. slår i fra meg ideen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal du borre så må du bruke rennende kjøleveske over borret hele tiden slik at det ikke blir for varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ka ein ska me bremse då??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ka ein ska me bremse då??? Stoppe galskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Brembo m.fl. har noen billige slissa/borra skiver som du jo kan ta en titt på om du plent vil ha slissa/borra skiver. trodde brembo var noe av de beste og dyreste man kunne få.. man der tok jeg altså feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Brembo m.fl. har noen billige slissa/borra skiver som du jo kan ta en titt på om du plent vil ha slissa/borra skiver. trodde brembo var noe av de beste og dyreste man kunne få.. man der tok jeg altså feil? Det er bedre bremser å få en Brembo.. Men det finst mye verre og, som f.eks EBC Turbo groove, ska aldri mer kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Du tok veldig feil 320ie36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 De har noen litt billigere også Var det ikke en dude fra Sverige som solgte til noen her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Nye borra skiver her heller ikke bra. Skal du ha skiver med hull i så er det viktig at skivene er støpt med huller og ikke etterborra som mange skiver er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Ja, etterborra skiver kan sprekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå