JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal fikse opp M3-banefelgene litt før sesongen pga de har litt hakk og er litt stygge i overflata.Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal gå for hvite felger eller antrasitt(sorte). De på bildene er photoshopet,hva synes dere?? (mulig jeg må lakke hele felgen antrasitt og ikke som på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Er ikke normalt fan av sorte felger, men av de to bildene der må jeg si at de sorte var penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Er ikke normalt fan av sorte felger, men av de to bildene der må jeg si at de sorte var penest! For meg er det omvendt, gitt. Synes vanlige så best ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Er ikke normalt fan av sorte felger, men av de to bildene der må jeg si at de sorte var penest! For meg er det omvendt, gitt. Synes vanlige så best ut der. De øverste er hvite Sånn er de standard: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ville framdeles valgt sort.. Fikk et litt sånn racing-preg over seg. det passer jo bra også iom at du skulle ha de til banebruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Synest begge to var fine... Likte først best svart, så likte eg kvit... Hmm.. Kva med gullfarga kant til de sorte eller gullfarga inni???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Gå for kvite, men litt mer kvite en det første bilde noko lignande dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg trur det kan bli tøft med mørke felger... men ikke helt svart... gjerne mørk grå eller lignende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Gå for den fargen du har. den er peneste, men hvis du absolutt vil lakke felgenen lakkerer du de som på det øverste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Gå for den fargen du har. den er peneste, men hvis du absolutt vil lakke felgenen lakkerer du de som på det øverste bildet. Takk for tilbakemeldinger Skal lakke de fordi jeg har en del småsår langs kanten + klarlakk som flasser av. I og med at jeg bruker de på bane så vil jeg ikke koste på de så mye og "skadene" blir mest borte hvis de lakkeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Hva med gull? Tror f eks ruud racing brukte en farge av volvo som heter safran gul eller noe da han lakkerte sine cromadoraer; Litt dårlig bilde, du har sikkert sett den eller bilder av den før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Sort med polert kant er fett! Gå for det.. Er race, og er jo banefelga dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Eg er for svarte felga... Matt svart vist du skjønner... HEFTIGE saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Blank sort med chrome kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Kledde de sorte felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå