ingard Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Så ikke han fyren første gangen.. Men etter ha sett den en gang til ble jeg bare kvalm.. Tenk på den som kjørte over fyren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 En masse dødsulykker kunne vært unngått ved bruk av bilbelte.... http://www.motor.no/templates/vis_sak.cfm?dok_id=550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Eg bruke nesten aldri bilbelte vist eg kjøyre rundt i 30 sona. Men med ein gong eg kjøyre utenfor den, blir det flittig brukt. Men på vinteren er det ein sjølvfølge at eg brukar det! Også når det per purk i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Eg bruke nesten aldri bilbelte vist eg kjøyre rundt i 30 sona. hvis du kræsjer i noe stillestående(fjellvegg etc) i 30km/h er det nok til og skape store indre skader og brudd. kræsj front mot front i 30km/h tilsvarer et trykk på 10tonn.. så anbefaler deg og revurdere litt.... og tviler sterkt på at du eller alle andre i trafikken til en hver tid ikke kjører fortere enn 30km/h der det er 30-sone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Det beste er å spenne seg fast før man begynner å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Uff, det der var skikkelig stygt! Jeg bruker alltid bilbelte selv, det har reddet meg en gang. Det har utrolig mye å si om man har det eller ikke, og man bruker ikke mange kaloriene på å feste beltet. Jeg har den uvanen at jeg alltid rygger først, så tar på meg beltet. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 det så relativt ubehagelig ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 sier ikke fyren i helikopteret" good damd,thats butiful"?(vet engelsken min ikke er særlig bra) ivertfall ikke rett ordene å bruke på den ulykka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Eg bruke nesten aldri bilbelte vist eg kjøyre rundt i 30 sona. hvis du kræsjer i noe stillestående(fjellvegg etc) i 30km/h er det nok til og skape store indre skader og brudd. kræsj front mot front i 30km/h tilsvarer et trykk på 10tonn.. så anbefaler deg og revurdere litt.... og tviler sterkt på at du eller alle andre i trafikken til en hver tid ikke kjører fortere enn 30km/h der det er 30-sone.. Sant nok.. Men her er det snakk om "råne" ruta i sentrum om kveldene. Det finst sef folk som kjøyre litt fortere enn det, men det høyre skjeldigheitane til. Trefte ein vegg i 30 km/t med gamle bilen min, vart berre eit lite bump. Men bilen var rammeskeiv og j**** (var ein vw jetta).. Men for all del, "pinglestroppen" redder liv! Og eg bruker den altid om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 sier ikke fyren i helikopteret" good damd,thats butiful"?(vet engelsken min ikke er særlig bra)ivertfall ikke rett ordene å bruke på den ulykka.. Han gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 GRUSOMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 jævlig ... her er en reklame som illustrer hvordan beltet redder deg. http://www.dumpalink.com/media/11376687 ... _Seat_Belt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 jævlig ... her er en reklame som illustrer hvordan beltet redder deg. http://www.dumpalink.com/media/11376687 ... _Seat_Belt Den reklama der er så sinnsykt bra! Det mener jeg! Jeg bruker selv belte uansett hvor kort eller sakt jeg kjører. Føler meg naken uten beltet, noe jeg syntes er bra for da blir jeg alltid minnet på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 synes også den reklamen der er utrolig bra.. har alltid tenkt, bra det var en golf men fra spøk, er egentlig veldig lite flink til å bruke det, glemmer det liksom, men har skjerpet meg i det siste. håper jeg får det som vane før det skjer noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Har ikke planlagt å krasje, så jeg bruker ikke seler av den grunn. MEN jeg bruker seler fordi at jeg ikke vet hva tulling som har tenkt å bruke mitt veivalg, på samme tid som meg Til deg som kun bruker over 30km/t. Jeg så en stillestående bil som hadde blitt truffet i fronten på "stripa" for en del år siden. Han stod og ventet i avkjørselen. Nå skal det nevnes at den andre bilen hadde holdt jernet nede i ca.km, så hastigheten var HØY. De som satt i framsetet hadde seler, og spesielt passasjeren fikk en fæl hodeskade, hu fjernet frontruta. Mens han som satt i baksetet landet på asfalten etter å ha passert de i framsetet. Og denne bilen stod stille. Kanskje litt feil å dra denne historien inn, siden han som fløg ut, kun hadde "sykkelveltskader". Rimelig heldig kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå