Gå til innhold

Bilder av E90? Noen?

Share

Anbefalte innlegg

Har selv E90, i M utførelse, men uten de helt store felgene om dagen, (de er bestilt og er klare)

Syns E90 er en lekker bil, moderne og aggresiv look, men syns at fargen på denne bilen er ekstremt viktig, selv har jeg Le Mans blå, en farge jeg syns kler bilen bra.

Skal legge ut noen bilder av bilen de nærmeste dagene, så får jeg få en tilbake mld på både farge og bil.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 er ikke spesiell nok syns jeg...

det er en fin bil... men ikke så yndig og lekker som E46 i sin tid.... har nok mye med at bmw ikke tok sjansen på å drite seg ut på designet...

Unnskyld meg,men e46 så yndig og lekker i sin tid? må si jeg mener den ikke var så store bilnyheten når den kom. ganske så lik e36,ikke noen store overaskelser i design akkurat. den nye e90'n mener nå jeg er mye penere(med mulig unntak av bakpart) og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg,men e46 så yndig og lekker i sin tid? må si jeg mener den ikke var så store bilnyheten når den kom. ganske så lik e36,ikke noen store overaskelser i design akkurat. den nye e90'n mener nå jeg er mye penere(med mulig unntak av bakpart) og spennende.

skriver under på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg meget enig i dette! 3 serien er BMW's "viktigste" modell, så de er som regel forsiktig med de store design forandringene på den. Det så man jo absolutt når det gjelder desiget på E36 og E46.

Jeg syns designet på E90 meget pent og spennende, og den vil gi BMW økte salgstall(tror jeg da :lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...