Aama_Racing Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei, noen her som har råe bilder av E90'n? er desverre ikke så veldig mye å finne på nett:( synes det er en av de råeste bilene til BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 søk på www.google.com så finner du masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Har selv E90, i M utførelse, men uten de helt store felgene om dagen, (de er bestilt og er klare) Syns E90 er en lekker bil, moderne og aggresiv look, men syns at fargen på denne bilen er ekstremt viktig, selv har jeg Le Mans blå, en farge jeg syns kler bilen bra. Skal legge ut noen bilder av bilen de nærmeste dagene, så får jeg få en tilbake mld på både farge og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 de er fete ja! gleder meg til litt ordentlige bilder av 2 dørsen. satt på med en kamerat i e90 touring forje dagen. fin bil altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 E90 er fin, ingen tvil om det....bare synd at baklyktene ødelegger hele bilen Jeg synes fortsatt E46 er den fineste 3-ern. Men det varer nok bare helt til E92 kommer. Den ser lovende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 compact versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 såg ikkje bra ut det der... E90 er råe bila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 E90 er ikke spesiell nok syns jeg... det er en fin bil... men ikke så yndig og lekker som E46 i sin tid.... har nok mye med at bmw ikke tok sjansen på å drite seg ut på designet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvis du går inn på www.e90post.com/forums/ så ligger det mye bilder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 www.google.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 E90 er ikke spesiell nok syns jeg... det er en fin bil... men ikke så yndig og lekker som E46 i sin tid.... har nok mye med at bmw ikke tok sjansen på å drite seg ut på designet... Unnskyld meg,men e46 så yndig og lekker i sin tid? må si jeg mener den ikke var så store bilnyheten når den kom. ganske så lik e36,ikke noen store overaskelser i design akkurat. den nye e90'n mener nå jeg er mye penere(med mulig unntak av bakpart) og spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 jo e46 coupè var det.. og er det fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Unnskyld meg,men e46 så yndig og lekker i sin tid? må si jeg mener den ikke var så store bilnyheten når den kom. ganske så lik e36,ikke noen store overaskelser i design akkurat. den nye e90'n mener nå jeg er mye penere(med mulig unntak av bakpart) og spennende. skriver under på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 e46 er en fin bil,og spesielt coupe'n. Men den må nok slå seg lett slått av e90,mener jeg da. blir spennende å se coupe av e90 når den kommer.den kommer nok til å bli en liten favoritt blant mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Unnskyld meg,men e46 så yndig og lekker i sin tid? må si jeg mener den ikke var så store bilnyheten når den kom. ganske så lik e36,ikke noen store overaskelser i design akkurat. den nye e90'n mener nå jeg er mye penere(med mulig unntak av bakpart) og spennende. Sier meg meget enig i dette! 3 serien er BMW's "viktigste" modell, så de er som regel forsiktig med de store design forandringene på den. Det så man jo absolutt når det gjelder desiget på E36 og E46. Jeg syns designet på E90 meget pent og spennende, og den vil gi BMW økte salgstall(tror jeg da ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå