Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror det er helt vanlige bolter, men jeg skal sjekke med TIS og Bentley-manualen når jeg får somla meg ut i garasjen.

Har drevet og skrudd mye understell og det er aldri vanlig bolter på sånne steder. Alltid noe låse smørje på de.

Bytta fjærer i sommer og de boltene der var harde å skru ut.

De på støtdemperne bak var derimot veldig løse å skru ut og de burde jeg ha skiftet for lenge siden. :oops:

• 1 year later...
Skrevet
Du bør bytte demperforingene bak. Bestill de som sitter på E46 cab, se holder mye lenger og gir ingen ulemper. Koster det samme som de slappe festene som bilen din har originalt.

Passer disse foringene på e36 sedan også?

snes

Skrevet

Det heter Locktite :wink:

Locktite er bare ett varemerke det. Tviler på at BMW bruker locktite. Er mange andre med tilsvarende produkter.

I tillegg har Loctite ein heil drøss med ulike stoff. Reknar med det her er snakk om den væska som blir brukt til gjengelåsing...er forresten MILDT sagt eit helvete å løyse igjen, så ikkje ha på alt for mykje!!!

Hadde nokon M24-boltar på jobben som var innsatt med litt for mykje av drittet...klarte såvidt å løyse dei med ein muttertrekkar som slår med ca. 4-5000 nm... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...