2RE_Racing Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg anbefaler å kjøpe en E30 320i 88mod eller nyere. Ha denne en stund slik den er. Hiv på effektanlegg, sportsluftfilter, heftig styling, angel eyes osv.. Når du har blitt kjent i trafikken og er sikker på deg selv, da mener jeg at du kan ta ansvar for handlingene dine, da kan du kjøpe deg en 2,5i motor! Da begynner det å bli artig! Da lærer du masse om skruing osv i tillegg.. Er kos med litt garasjetid veit du.. Når du ikke får nok kick av 170 hk kan du også hive på en liten turbin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Forsikringsmessig så må jeg betale 7000 for en e34 525 på meg. 25000km og delkasko.. ikke galen pris. Forsikringsselskap? Skal ha meg ny forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg anbefaler å kjøpe en E30 320i 88mod eller nyere. Ha denne en stund slik den er. Hiv på effektanlegg, sportsluftfilter, heftig styling, angel eyes osv.. Når du har blitt kjent i trafikken og er sikker på deg selv, da mener jeg at du kan ta ansvar for handlingene dine, da kan du kjøpe deg en 2,5i motor! Da begynner det å bli artig! Da lærer du masse om skruing osv i tillegg.. Er kos med litt garasjetid veit du.. Når du ikke får nok kick av 170 hk kan du også hive på en liten turbin... Fornuftig du:D hehe, har lyst på e30 ja=) Men hvorfor 88 mod eller nyere? pga den "faceliften" bmw hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Forsikringsmessig så må jeg betale 7000 for en e34 525 på meg. 25000km og delkasko.. ikke galen pris. Forsikringsselskap? Skal ha meg ny forsikring www.gjensidige.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Eg meiner at Gjensidige er det billigaste forsikringsselskapet for ungdom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Eg meiner at Gjensidige er det billigaste forsikringsselskapet for ungdom! stemmer.. eneste gjensidige som vil forsikre ungdomsbiler feks. cossie, s2 osv.. m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Forsikringsmessig så må jeg betale 7000 for en e34 525 på meg. 25000km og delkasko.. ikke galen pris. Forsikringsselskap? Skal ha meg ny forsikring www.gjensidige.no Takker...! Skal ringe på mandag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Forsikringsmessig så må jeg betale 7000 for en e34 525 på meg. 25000km og delkasko.. ikke galen pris. Forsikringsselskap? Skal ha meg ny forsikring www.gjensidige.no Takker...! Skal ringe på mandag;) ja det må du gjøre=) skriv her hva det koster da? sånn vi får vite nøyaktig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Eg meiner at Gjensidige er det billigaste forsikringsselskapet for ungdom! stemmer.. eneste gjensidige som vil forsikre ungdomsbiler feks. cossie, s2 osv.. m3.. Hehe... Dei tjene nok ein del penger på det og!!! Men sia ein skal ha så mange køyretima osv osv no etter dei nye reglane, så vil vel gj.snittet på på køyreferdighete stige for 18 - 20 åringar... Dette får me vel tilbake i form av billigare forsikring eller??? JAGGU! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Fælt så mye folk har betalt i forsikring her då. Har forsikret min bil på min mor i Terra. Betaler 2600kr i året for ansvarsforsikring.. Er en E30 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Fælt så mye folk har betalt i forsikring her då. Har forsikret min bil på min mor i Terra. Betaler 2600kr i året for ansvarsforsikring.. Er en E30 325i. På din mor ja.. sier vell seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Eg meiner at Gjensidige er det billigaste forsikringsselskapet for ungdom! stemmer.. eneste gjensidige som vil forsikre ungdomsbiler feks. cossie, s2 osv.. m3.. Hehe... Dei tjene nok ein del penger på det og!!! Men sia ein skal ha så mange køyretima osv osv no etter dei nye reglane, så vil vel gj.snittet på på køyreferdighete stige for 18 - 20 åringar... Dette får me vel tilbake i form av billigare forsikring eller??? JAGGU! hmm, 10 timer obligatorisk? + noe førstehjelp og greier.. er vell begrenset hvor mye ferdigheter mann får på d:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Fælt så mye folk har betalt i forsikring her då. Har forsikret min bil på min mor i Terra. Betaler 2600kr i året for ansvarsforsikring.. Er en E30 325i. Blir dårlig med bonus på deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 E34 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 hmm, bare lurer, hva er vitsen på å forsikre bilen på mor/far din? du sparer jo ikke opp noen bonus, noe som resulterer i at forsikringen blir like dyr når du skal forsikre den på deg selv, som ofte ikke blir noen billig bil.. bjørnetjeneste som det så fint heter.. forsikre den på deg selv, og du har 70% bonus når du er 23 år, sett du tar lappen og kjøper bil når du er 18.. jeg betaler 10800 eller noe slikt i året, fordelt pr mnd, blir drøye 900 eller noe slikt, som er overkommelig.. når du er 18 å skal ha forsikring i gjensidige, må du ha 2 forsikringer til,(husker ikke i farten)for å få forsikring, de koster nesten ingen ting, men blir litt etter hvert, + ungdomstillegget på drøye 1000 lappen.. som du får igjen vist du har kjørt skadefritt til du er 23 tror jeg.. vil anbefale en 320 fremfor en 325, selv om det frister noe jævelig, tro meg, går greit nokk for en 18 åring den første lille stunden du har den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå