mEhE Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 kjøpte den for en god stund siden for 3500kr ny på bilradiospesialisten! funker greit,men rammen rundt cdspiller vil ikke sitte ordntlig(var ikke knekt som jeg trodde)! gi bud!! her er et bilde.. skal lete fram bruksanvisningen og finne fram specs. specs jeg vet om: spiller mp3 men ikke wma 2 signalutganger til forsterker 4x50watt mosfet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Legg ut lit specs og bilde av spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 siden ingen har gitt bud, så gjør jeg det..... gir deg en halv høvding. mao 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 bud mottat...om ingen går høyere på en uke er den din.. må tilføye at det er mulig det er cdspilleren som lager dynamostøy i anlegget..?om den støyer kan en sende cdpsiller i retur og få pengene tilbake.. er ikke 100% om det cdspilleren eller forsterkeren som støyer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 oh, goodie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 cd` spilleren egner seg best i søppla... støyfilteret er defekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 cd` spilleren egner seg best i søppla... støyfilteret er defekt!! Får man ikke kjøpt løs støyfilter? Byr 100,- hvis du likevel skal kaste den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 bud mottat...om ingen går høyere på en uke er den din..må tilføye at det er mulig det er cdspilleren som lager dynamostøy i anlegget..?om den støyer kan en sende cdpsiller i retur og få pengene tilbake.. er ikke 100% om det cdspilleren eller forsterkeren som støyer.. En ikke uvanlig feil på Pioneer spillere dersom de støyer i kombinasjon med ekstern forsterker er at en sikring som sitter på jordingen på signalkabelen internt i spilleren ryker. Dette skjer dersom det er forskjellig jordpotensiale på spiller og forsterker (les; en av dem er ikke jordet skikkelig). Dette kan enkelt repareres av et verksted og koster nok ikke allverden. Dersom dette er problemet så vil det ikke støye når man bruker den innebyggde forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 bruker kun ekstern forsterker.. foreløpig bruker jeg bare 1 som driver alle diskant\mellomtoner.. kobler jeg bass forsterkeren på hyler det enda mer.. hadde en jordingsfeil av noe slag som tok knekken på en audison lrx 1400 monoblokk,mulig feilen har tatt cdspilleren i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 cd` spilleren egner seg best i søppla... støyfilteret er defekt!! Får man ikke kjøpt løs støyfilter? Byr 100,- hvis du likevel skal kaste den bud motatt... kjøper betaler frakt eller hentes i vest agder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 bud mottat...om ingen går høyere på en uke er den din..må tilføye at det er mulig det er cdspilleren som lager dynamostøy i anlegget..?om den støyer kan en sende cdpsiller i retur og få pengene tilbake.. er ikke 100% om det cdspilleren eller forsterkeren som støyer.. En ikke uvanlig feil på Pioneer spillere dersom de støyer i kombinasjon med ekstern forsterker er at en sikring som sitter på jordingen på signalkabelen internt i spilleren ryker. Dette skjer dersom det er forskjellig jordpotensiale på spiller og forsterker (les; en av dem er ikke jordet skikkelig). Dette kan enkelt repareres av et verksted og koster nok ikke allverden. Dersom dette er problemet så vil det ikke støye når man bruker den innebyggde forsterkeren. Tusen takk!!!! Der løste du mitt problem! Får reise ned på bilradiospes med cd spillern i morra... Det er sånn hos meg. Har forsterker på sub'en og den brumler litt, men det er en liten fosterker og lettdrevet sub( ble værre når jeg kjørte i en kraftigere sub). Det er null støy på høytalerene som er koblet på forsterkern, men viss jeg kjører de via en ekstern forsterker så er det støy i de. Skal sies at jeg hadde dårlig jording på en ganske kraftig sub før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Grunnen til at den ryker er at kablene er koblet til i feil rekkefølge v. montering av forsterker. Da trekker spiller jord gjennom phono,noe som fører til at den ryker. Dette kan skje alle merker. Da har du lært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Grunnen til at den ryker er at kablene er koblet til i feil rekkefølge v. montering av forsterker.Da trekker spiller jord gjennom phono,noe som fører til at den ryker. Dette kan skje alle merker. Da har du lært. hva er feil rekkefølge? er det signalkablene dun tenker på? jeg ødela en forsterker til 5000kr i samme slengen.så er ikke en feil jeg vil gjøre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Det kan være to signalkabler som ligger for nær hverandre som lager støyen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå