Feldwebel Jensen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg siklet på en F650 før jeg kjøpte TTR'en, og synes de er sinnsykt fine sykler, men med litt for mye touringpreg for mitt bruk. Hadde jeg hatt mye kr så hadde jeg kjøpt en som dette (sikle): Edit: la til et bilde som jeg synes er sinnsykt fett fra Boxercup 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har du sett bmw trøsykkel? hehe, dei selger det og. bmw emblem på sida og greier og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Synest BMW har nokon av dei styggaste syklane som blir produsert... Beklager altså, men dei kan ikkje lage mc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Synest BMW har nokon av dei styggaste syklane som blir produsert... Beklager altså, men dei kan ikkje lage mc! Jeg kan ikke være mer uenig...BMW lager noen av de fineste og mest teknisk sofistikerte motorsyklene man kan kjøpe i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har du sett bmw trøsykkel? hehe, dei selger det og. bmw emblem på sida og greier og greier De er råstilie! Her er den billigste utgaven.. 799 euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 K1200RS er enda tøffere enn S-utgaven: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Ok... Dei de hadde bilde av der såg ikkje so verst ut, men fortsatt ikkje blant dei kulaste eg har sett... Men BMW har laga ufattelig mange stygge syklar... Kom med ein Bmw sykkel som er laga i 2000... Det er stygge syklar det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 syns bmw skal satse på å lage en super-bil jeg ... noe SLR McLaren liknende... motoren kumme man jo tatt fra en X5 LeMans... kanskje med noen turbo'ær på..hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 syns bmw skal satse på å lage en super-bil jeg ... noe SLR McLaren liknende... motoren kumme man jo tatt fra en X5 LeMans... kanskje med noen turbo'ær på..hehehe Dette hadde vel lite å gjøre med denne tråden. Tenk litt lengre før du poster neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 syns bmw skal satse på å lage en super-bil jeg ... noe SLR McLaren liknende... motoren kumme man jo tatt fra en X5 LeMans... kanskje med noen turbo'ær på..hehehe Dette hadde vel lite å gjøre med denne tråden. Tenk litt lengre før du poster neste gang... Motoren i X5 LeMans er forøvrig den samme som man finner i McLaren F1...BMW´s S70B60 motor på 627 HK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 K1200RS er enda tøffere enn S-utgaven: Du, slutt å tulle Gunnar. K1200RS er jo et gammelt design, den er blytung og med middels gode prestasjoner. K1200S derimot er jo vesentlig lettere, MYE sterkere og av et helt annet kaliber. K1200RS er en sports-tourer, K1200S er en sportsykkel! http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/downloads/pdf/bmw_catalogue_k1200s.pdf Se særlig side 2 og side 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 R 1200 S... 122 HK ved 8250 rpm... K 1200 S... 167 HK ved 10250 rpm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Litt stygt å seie dette, men vist det er noko bmw kan laga (og er mest kjent for-før iallefall) er det MC.. Laga RÅE syklar! Pappa hoksa da alle sku ha BMW motorsykkel, og hadde du det, hadde du kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Her har dere BMW sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Nei herre, blir nok aldri bmw mc på meg.. da er det japse som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå