edition Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har blitt fortalt at e32 og e34 har samme frontlyktene, og at det er "bolt on" å bytte mellom dei bilane. men ka er forskjellen på dessa og frontlyktene til e30? er dei teknisk ulike eller er det berre det elektriske som er forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 ingen som vett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Vet ikke om E32, men E34 og E30 har samme lyktene ja, men med andre kontakter. Men er ikke noe problem å fikse for en litt nevenyttig sjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Vet ikke om E32, men E34 og E30 har samme lyktene ja, men med andre kontakter. Men er ikke noe problem å fikse for en litt nevenyttig sjel lyktene er kanskje like men innfestningen er ikke lik på e30/e34! veit dette pga at jeg bestilte lykter hos gs men det var feil lykter i eska så jeg sto bra lenge å klødde meg i hodet med en e30 lykt i hånden før jeg så at innfestningen ikke var lik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 ok.. da er det bare å få tak i til e34... men det er ganske varierende priser rundtom! takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå