Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg er 23år har hatt over 7 bmw alle er fra 92-2002. Jeg er litt lei av bmw, kanskje fordi jeg jobber med det i flere år eller fordi jeg har prøvd og kjøre andre biler. ingen biler kan sammeligne med bmw, fra mekanisk og mest elektronisk. og derfor kjører jeg forsatt bmw idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 fikk min første BMW for 8 mnd siden. ska iallefall litt lengre tid til fø jeg blir lei er faktisk sånn at jeg gleder meg til å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg kanskje har kommet til den nivåen at jeg bare trenger en bil for og komme meg frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg kjører støtt og stadig andre biler i alle mulige varianter, og det er stadig noe spesiellt med BMW'ene når man kjører de. Eneste bilen som har vekket samme type følelse er vel Porsche 997. Men den koster også altfor mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvorfor bytte bil SÅ ofte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg har også tenkt litt på porsche men det er no som ikke stemmer. det er no som mangler som bmw har. kanskje utstyr for penger eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 eller kanskje det er jeg som blir fort lei av ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 etter å ha hatt fiat 127 (900 cc), toyota corolla (gammel), opel rekord 2.0 s, fiat uno 70 S, ford courier 1.8 d (hjelpe meg!!!) og Mitsju.... eh... honda colt (kanonbil), så er jeg jo ikke akkurat godt vant. men jeg kjører jo også for det meste da, fra a til b men man blir jo lei ting, uansett om det er bil eller jobb.... sånn er vel vi mennesker skapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 eller kanskje det er jeg som blir fort lei av ting Kanskje det? Min første BMW ble i mitt eige i 1992, og hjertet mitt har ikke banket for annet siden. Men til "hverdagsen" kjører jeg Peugeot Diesel - og er velig godt fornøyd med det.... Har hatt i bøtter og spann av diverse 6, 8 og 12-sylindrede BMWer siden 92, men kommer aldri til å gi opp BMW for det. Prøv heller å finne ut hva som er din "greie" (E30, E34, E36 etc..) - og gjør noe som ingen andre har gjort. Da kjenner du en ny følelse igjen. Det er iallefall slik med meg og min E21 Cab... E30, feks, kunne aldri "vekket" de innerste følelsene og inspirasjonen inni meg som E21en.... (og litt OT, mr Tran.. Har du en kompis i Haugesund som heter Ali Iqbal?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fikk min første bil som 12 åring.. En gammel å god 1602.. skal nok ikke ha mange andre en Bmw tror jeg.. Men vis får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvordan kan man bli lei av BMW ?... ... Jeg er med på at man i perioder av livet pga. økonomi og/eller andre prioriteringer kan komme til et punkt der et annet bilmerke kanskje har en mer hensiktsmessig modell, men hvordan det er mulig å bli lei av BMW forstår jeg ikke... De frontmotoriserte Porschene står mitt hjerte nærmest og Mercedes-Benz har en mer interessant historie, men en BMW kan man leve med...den er relativt praktisk og holdbar... sexy, vakker, ikke for kostbar og den gir meg en tilstrekkelig dose "fahrfreude" slik at savnet etter en Porsche ikke blir for stort...kan det egentlig bli bedre ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 kommer aldri til å bli lei av BMW. Skal aldri ha noe annet enn BMW:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fikk min første bil som 12 åring..En gammel å god 1602.. skal nok ikke ha mange andre en Bmw tror jeg.. Men vis får se! Det er jo bare 1 år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fikk min første bil som 12 åring..En gammel å god 1602.. skal nok ikke ha mange andre en Bmw tror jeg.. Men vis får se! Det er jo bare 1 år siden.... And? DU! hadde du vært meg, og hatt min tolmødig het når det gjelder å få gjort noe på den bilen der hadde du ikke sagt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Tror du misforsto....det er 5 år til du kan kjøre bil....Man blir ikke lei en bil som bare står, er noe annet når den kjøres daglig osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå