Gå til innhold

Kommer vi noengang og bli lei av bmw????

Mr_Tran
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er 23år har hatt over 7 bmw alle er fra 92-2002. Jeg er litt lei av bmw, kanskje fordi jeg jobber med det i flere år eller fordi jeg har prøvd og kjøre andre biler. ingen biler kan sammeligne med bmw, fra mekanisk og mest elektronisk. og derfor kjører jeg forsatt bmw idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

etter å ha hatt fiat 127 (900 cc), toyota corolla (gammel), opel rekord 2.0 s, fiat uno 70 S, ford courier 1.8 d (hjelpe meg!!!) og Mitsju.... eh... honda colt ;) (kanonbil), så er jeg jo ikke akkurat godt vant. men jeg kjører jo også for det meste da, fra a til b :)

men man blir jo lei ting, uansett om det er bil eller jobb.... sånn er vel vi mennesker skapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kanskje det er jeg som blir fort lei av ting

Kanskje det?

Min første BMW ble i mitt eige i 1992, og hjertet mitt har ikke banket for annet siden. Men til "hverdagsen" kjører jeg Peugeot Diesel - og er velig godt fornøyd med det....

Har hatt i bøtter og spann av diverse 6, 8 og 12-sylindrede BMWer siden 92, men kommer aldri til å gi opp BMW for det.

Prøv heller å finne ut hva som er din "greie" (E30, E34, E36 etc..) - og gjør noe som ingen andre har gjort. Da kjenner du en ny følelse igjen. Det er iallefall slik med meg og min E21 Cab... E30, feks, kunne aldri "vekket" de innerste følelsene og inspirasjonen inni meg som E21en....

(og litt OT, mr Tran.. Har du en kompis i Haugesund som heter Ali Iqbal?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bli lei av BMW ?... :shock: ... Jeg er med på at man i perioder av livet pga. økonomi og/eller andre prioriteringer kan komme til et punkt der et annet bilmerke kanskje har en mer hensiktsmessig modell, men hvordan det er mulig å bli lei av BMW forstår jeg ikke... :?

De frontmotoriserte Porschene står mitt hjerte nærmest og Mercedes-Benz har en mer interessant historie, men en BMW kan man leve med...den er relativt praktisk og holdbar... sexy, vakker, ikke for kostbar og den gir meg en tilstrekkelig dose "fahrfreude" slik at savnet etter en Porsche ikke blir for stort...kan det egentlig bli bedre ?... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første bil som 12 åring..:D

En gammel å god 1602..:P skal nok ikke ha mange andre en Bmw tror jeg..:P Men vis får se!

Det er jo bare 1 år siden.... :roll:

And? DU! hadde du vært meg, og hatt min tolmødig het når det gjelder å få gjort noe på den bilen der hadde du ikke sagt det der! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...