Gå til innhold

Dempere som gir veigrep


Krishell
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, skal skifte ut mine dempere for 4 gang på 4 måneder nå. har hatt alt mulig møkka dempere nå å er dritt lei alt som heter sport, super sport touring og gas sport super sport sport etc. det satt noen progresive dempere på bilen min når jeg kjøpte den. er vell egentlig de jeg likte best. men de tok desverre kvelden for noen uker siden. bilen var en drøm å kjøre på sommerhjul når demprene ble stive. men nå vil jeg ha noe som er stivt hele tiden. Vil ha bilen litt senka. nå er det vell 60 forran og 40 bak ( i følge papirene, men ser jo ut som om den er høynet forran og tatt vekk fjøren bak. Møkka sett :@ ). Ser det er noen som kjører med bilsten og er fornøyd. i alle trådene så står det at de skal komme tilbake med resultater og hvordan den er å kjøre men slikt kommer jo aldri :/ ).

Så lurer på om noen har noen tips til meg. har lyst på dempere ( kanskje fjører ) til rundt en 6-8000kr. Noen som har noen tips til meg da? jeg vil ha veigrep på dritten! Er en E36 sedan. 95mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er irritert, men du kan godt fortelle oss hva slaks bil du har.

Hvilke merke av dempere er det du har som bare går i stykker, Koni?

Koni er noe møkk med tanke på kvalitet og holdbarhet, hold deg vekk ifra det merket.

Bilstein Sprint sammen med H&R fjører er en veldig bra kobinasjon, det beste du får til under 10000kr vil jeg tørre og påstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv Bilstein dempere og kan anbefale dette på det sterkeste :D

Har valgt Bilstein Sprint Monotube-dempere til min,disse er STIVE kan jeg love deg. At demperne er av monotube-typen innebærer bl.a at stemplestanga er snudd opp/ned så når du drar opp støvmansjetten rundt stempelstanga og ser er den ca. 5 cm i diameter 8)

Men dersom du ønsker å beholde komfort i bilen din så skal du glemme disse demperne.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, Bilen er som sagt bmw e36 sedan. de demperne som satt på bilen fra før vet jeg ikke helt. så fikk jeg et rart merke som var størst i europa ellerno. engelske tror jeg. satt vist på mye orginalbiler rundt om. Så har jeg fått noe sachs dempere. 2 ganger. Men hvor får man bilstein sprint til best mulig pris? har brukt opp sikkert 10k på dempere på bilen nå. Så er det så jævelig moro å stå å bytte denne driten i kulda også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv Bilstein dempere og kan anbefale dette på det sterkeste :D

Har valgt Bilstein Sprint Monotube-dempere til min,disse er STIVE kan jeg love deg. At demperne er av monotube-typen innebærer bl.a at stemplestanga er snudd opp/ned så når du drar opp støvmansjetten rundt stempelstanga og ser er den ca. 5 cm i diameter 8)

Men dersom du ønsker å beholde komfort i bilen din så skal du glemme disse demperne.......

Komfort får komme når jeg blir gammel. Hvor mye ligger disse demprene på? Er de stive så de har litt veigrep? er ikke sprette av veien opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfort får komme når jeg blir gammel. Hvor mye ligger disse demprene på? Er de stive så de har litt veigrep? er ikke sprette av veien opplegg?

Tror de ligger på 7000-8000 kr! Dette er samme type dempere som sitter på M3 E36 og den har jo ikke så værst veigrep :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfort får komme når jeg blir gammel. Hvor mye ligger disse demprene på? Er de stive så de har litt veigrep? er ikke sprette av veien opplegg?

Tror de ligger på 7000-8000 kr! Dette er samme type dempere som sitter på M3 E36 og den har jo ikke så værst veigrep :wink:

Nei den har jo litt veigrep 8)

Tusentakk Joar`n, Går til innkjøp i løpet av uka jeg da. bare høre rundt hvor jeg får de biligst hen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...