te em Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 11.58 sekund på 402 meteren: http://www.dragtimes.com/2006-BMW-M5-Videos-7809.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Det var mørkt, men det hørtes hvertfall rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Så ikke mye, men damn for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Var jo en hissig lyd på den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Nice sound \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 kunne sovna til den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Er jo en skikkelig bra tid det der og lyden er bare deilig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Minner litt om sekser den motoren i lydbildet selv om det er en V10. Kan av og til mistenke BMW for å lage motorene slik at de lager slik lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg må si at jeg føler lydbildet minner mer om en 5 sylindra sak. Og da tenker jeg igrunn på gammelt Audi-utstyr. Lyden er rå, men jeg synes 8'eren er kulere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg må si at jeg føler lydbildet minner mer om en 5 sylindra sak.Og da tenker jeg igrunn på gammelt Audi-utstyr. Lyden er rå, men jeg synes 8'eren er kulere.... Du kan ikke sammenligne denne med lyden fra gammel Audi 5'er!??! V10'ern er jo ca. 1000 ganger så hissig og illsint som 5'ern til Audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Sikle sikle :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Du kan ikke sammenligne denne med lyden fra gammel Audi 5'er!??! V10'ern er jo ca. 1000 ganger så hissig og illsint som 5'ern til Audi! Ehh, jo... Det er mer "5'er-lyd" enn "6'er-lyd" i en vilken som helst V10 motor.... Og snakker vi om gammelt Audi Sport-utstyr, så er det igrunn rimelig illsint det også.... Minner litt om sekser den motoren i lydbildet selv om det er en V10. Kan av og til mistenke BMW for å lage motorene slik at de lager slik lyd... Mitt innlegg var ment som ett svar på denne kommentaren..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Rå lyd, fra en Rå bil \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Du kan ikke sammenligne denne med lyden fra gammel Audi 5'er!??! V10'ern er jo ca. 1000 ganger så hissig og illsint som 5'ern til Audi! Ehh, jo... Det er mer "5'er-lyd" enn "6'er-lyd" i en vilken som helst V10 motor.... Og snakker vi om gammelt Audi Sport-utstyr, så er det igrunn rimelig illsint det også.... Minner litt om sekser den motoren i lydbildet selv om det er en V10. Kan av og til mistenke BMW for å lage motorene slik at de lager slik lyd... Mitt innlegg var ment som ett svar på denne kommentaren..... Går ut ifra du tenker på UR-quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Feit lyd:) Veldig lik Audis 5er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå