Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 hva med og ha direkte chat her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 kunne vært noe det. apsolutt nok aktive brukere til at det ville funka ihvertfall. edit: inlegg nr 200 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva med å bare bruke MSN eller Yahoo Messenger? Dette er programmer som fungerer fin fint, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Er ikke alle der som kan BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 det er ikke åpent chat. et som alle kan lese og snakke til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ok. Jeg er ikke noen superchatter akkurat så jeg vet heller ikke hvordan det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 aldri vert no slik chater jeg heller.. men ja.. kunne kanskje vært noe hær..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 For eksempel slikt som er på e30klubben sin side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 link eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 link eller http://www.e30klubben.net/news.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 ventrilo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva skal vi med et chat rom? dette er vel et BMW forum, så da er det vel det som er temaet her? dessuten har vi jo tulletråden som brukes til slikt. hvis man vil chatte kan man gi msn adresser etc til hverandre og chatte der?. beklager hvis jeg er litt "sånn", men dette er jo tross alt et BMW forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 altså.. det går jo ann å chatte om bmw å da. f.eks hvis du lurer på hvor mye ett oljefilter koster hos bmw. så vil jeg si det er unødvendig å lage en ny tråd bare for det spørsmålet. så hvis man da har et "chatte rom" så går det ann å spørre der å få et enkelt og raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 ja f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Bruk heller kanalen #BMWCCN på EFNET på IRC, ingen vits å finne opp hjulet på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå