johjoa Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ja, følger dere med på OL folkens? Personlig følger jeg ikke med på OL men nu kom noen og snappa fjernkontrollen ut av nevene mine og svitcha over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ja, følger dere med på OL folkens? Personlig følger jeg ikke med på OL men nu kom noen og snappa fjernkontrollen ut av nevene mine og svitcha over. napp den tilbake å sett på noe fornuftig da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Frode Estil er uten tvil dagens helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Frode Estil er uten tvil dagens helt... Ikke nå lenger E9, Lars Bystøl er dagens helt. Og vi fikk TO på pallen i normalbakken, det er bare helt rått . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hater sport på tv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 dette var meget sterkt av de norske hoppgutta blir spennende å se på jentene i morgen når jaktstarten begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Følger svært lite med på OL... men så har det kanskje noe med at jeg jobber 13 timers dager, nå må jeg visst jobbe i friperioden også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Bra av hoppgutta idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Frode Estil er uten tvil dagens helt... Enig, for et sinnsykt løp han leverte etter å ha vært så uheldig i starten..HEIA NORGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hater sport på tv.... daa er vi 2! utenom motorsport da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hater sport på tv.... daa er vi 2! utenom motorsport da Make that 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Frode Estil er uten tvil dagens helt... Enig, for et sinnsykt løp han leverte etter å ha vært så uheldig i starten..HEIA NORGE Henger meg på denne! Han ble nummer to, men er den moralske vinner som kommentatorene sa Helt sinnsykt på slutten der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har OL startet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ` Er ikkje noko fan av sport generelt, med mindre det er leik og moro eller rally... Men har faktisk følgt litt med på ol, og det er heilt fantastisk av Frode Estil... Surt at Liv Grete Skjelbrei gjorde det dårlig idag, men ho kjeme sterkt tilbake... Og by the way.. Lars Bystøl bur ein halvtime ifrå meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg