TorErling Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som vet hva som er beste og billigste måten å transportere ett panser fra tønsberg til bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 blir vel billigst som postsending da, men ikke billig uansett vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hent det selv. Helgetur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 best det... jeg tok en tur med passaten og henta panser til M3'n for ei uke siden, de skulle ha 1000,- for å sende det fra fredrikstad til hamar så jeg dro heller selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Men, er det ikke lett å skade panseret visst man slenger det bakpå hengeren? Det mest elegante hadde jo vært å bytte det på stedet .. Hvor vansklig er det å bytte panser egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 det er ikkje vanskelig og det er fort gjort, skulle ikkje by på store problemene det, tror definnitivt det er beste løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Tar vel max tjue minutter å bytte ett panser tenker eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ikke noe problem å frakte heller da. Polstring og stropper er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Bruk TNT. de er raske og leverer på døren. Kostet meg 925,- med TNT for å sende en bakfanger fra Danmark til Norge. prisen ble såpass drøy, pga at fangeren bruker mye volum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 best det... jeg tok en tur med passaten og henta panser til M3'n for ei uke siden, de skulle ha 1000,- for å sende det fra fredrikstad til hamar så jeg dro heller selv! 1000 kroner? Da jeg kjøpte vinterfelger kostet det 350 kroner å sende de fra vestlandet til Raufoss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 kjøp peugoten min så får du plass til det bak i bagasjerommet..tro det eller ei..he he.er ikke så stort som man tror.dette er en vanlig sedan bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 kjøp peugoten min så får du plass til det bak i bagasjerommet.. For å ikke glemme HardTop'en min som du hadde med i tillegg på samme turen !!! Synd du ikke har bilde av den.... Høres jo ganske bra ut: Panser i bagasjerommet og en HT på "taket" - på en sedanutgave... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå