MeSs Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Lurte litt på hvor vansklig det er å bygge om en e30 facelift jeg?? feks fra en 87-88 318i, til 325 m20 eller nyere.. 335 kansje? Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Tarjei Kristiansen / PPF? har gjort det på e30'n dems ihvertfall.. du kan jo ta kontakt med de å høre? lurer litt selv egentlig.. fint om noen vet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Søk litt på Tarjei/PPF her inne....Se hvor lurt det evt er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 tror ikke han klarer å svindle deg for noe hvis du ringer å spør om det er en vanskelig jobb å bygge om til større baklykter på e30.. men ja, kanskje ikke den mest seriøse fyren man kan kontakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 En må vel bytte frontplate for å få innfestning til grøftlysene, pluss bytte frontfangeren(fra chrome til plast). DE lykter. Bak er jeg ikke helt sikker. Men at en kanskje må bytte bakplaten?? + At faceliften har litt andre hjulbuer slik at når du bytter bakfanger så er den ca 3 cm for lang.. Kan vel justeres inn på en måte men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 For å si det sånn,så er det billigere å kjøpe deg en facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Må nok si meg enig i at det er mye billigere å kjøpe seg en orginal facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 denne her kan nok hjelpe, men du bør ha tatt i en skiftenøkkel: http://www.bmwe30.dk/e30/kofanger/kofanger.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ja det er vel en grunn til at ingen gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ser ikke helt poenget med å skifte hekken egentlig! -88' hekken er da like flott. fronten er plug and play, har selv gjort det på min e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Syns ærlig talt de gamle lyktene er finest jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 ehm.... Jeg mener å bygge om MOTOR.... til m20/30.. I en facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ehm.... Jeg mener å bygge om MOTOR.... til m20/30.. I en facelift.. Ja, det var jo ikke lett å gjette, sånn som du formulerte overskriften og første post da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 ehm.... Jeg mener å bygge om MOTOR.... til m20/30.. I en facelift.. Ja, det var jo ikke lett å gjette, sånn som du formulerte overskriften og første post da. endret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Enkleste er å søke litt på www.e30.de Der er det slike ombygginger i fleng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå