elvegard Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg har e30 touring med litt rust jeg skulle ha fiksa. Hvor er det lettest og billigst å få tak i brukte deler? Som bakdør, bagasjeluke, skjermer foran osv. Har sett på gsbildeler, men de er bra dyr. Koed har bra utvalg, men det blir vel litt av en frakt i så fall. Har sett på uoriginale framskjermer på http://www.kaross.no/ , hvordan er passformen? Lik original eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Mitt råd er å styre unna uorginale skjermer. Passform er et ukjent begrep, men hvis det kun er pengene som teller - så gjør de en god nok jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Mitt råd er å styre unna uorginale skjermer. Passform er et ukjent begrep, men hvis det kun er pengene som teller - så gjør de en god nok jobb. Det er min erfaring også...har en venn som for mange år siden kjøpte 2 uoriginale skjermer til en Ford Granada...ingen av skjermene passet, men på flere forskjellige måter... et lite helvete med tilpasninger, MIG og sparkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå