Gå til innhold

E46 ønskes kjøpt!


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå gått fra å fantasere om å skaffe meg E46 til våren, til å vurdere det sterkt :D Er meget interessert i høre om det er noen som har en småpen og vellholdt E46 som de er lystne på å selge meg, har egentlig bare ett fåtall kreterier;

- IKKE diesel

- IKKE automat

- MINST 320

- HELST coupè

Har du en E46 som oppfyller "kravene", og i tillegg er lysten på å selge, så ikke nøl med å ta kontakt :D

Og ja, har selv en 325i 91mod som må "bøte med livet" om jeg går til anskaffelse av E46, så om du er interessert i innbytte, evt. er interessert i å kjøpe, så ta gjerne kontakt, så slenger jeg med ymse faktum om bilen samt ett par bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrik: det står jo solgt på bilen din.. er den det?

Hmmm... Det var rart...

Nei, den er ikke solgt.

Og jeg har IKKE forandret på annonsen.

Strange :?

Det der skjer av og til.. send en mail til dei, så ordner det seg nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feldwebel Jensen:

Er klar over de økonomiske fordelene ved å kjøpe diesel, men i en alder av 20 år, så setter jeg ikke dieselbiler høgt :P Dette mest pga lyden. Lyden er halve opplevelsen sies det, og det er ikke langt ifra feil. Det å dra min egen 325 ut på 3. giret på en eller annen strekke er rett og slett perverst lydmessig. Når jeg er rundtomkring 30, så vil nok diesel verdsettes høgt, da mest pga det økonomiske. Men, pr. idag, så er diesel og automat noe jeg ikke engang vurderer. Kall meg gjerne kynisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel er noe man kan kjøpe når man har unge og den pakka der :)

Man er bare ung en gang og lev deretter.

Off topic, fin bil Henrik, men du har brukt den på bane har du ikke?

Kikker etter E46 selv.

Ikke meningen å ødelegge tråden her nå, men JA!!! :D Selvfølgelig har jeg brukt den på bane! Er det et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...