Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fronten er Riegers E46 M-front, finnes ikke finere frontfanger til E36 spør du meg :lol:

Tror ikke prisen er så galen nei, ser de ligger på rett over 80.000kr når de er stylet opp litt.

Løp og kjøp :D

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg likte den der bilen!!

Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! :D

Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge :? ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* )

Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke :D

Har du råd til bilen da, har du vel også råd til den nå? :whatever:

Skrevet
Jeg likte den der bilen!!

Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! :D

Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge :? ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* )

Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke :D

du vet at 20 mars er zenix sitt et års jubileum her på forumet? gi han en gave ;)

Skrevet
hvilken front har du på bilen?? rååå bil...

sedan er det eneste minus er her...

75 tusen er ikke mye stiv pris heller...

hadde bare pengetreet mitt stått opp fra de døde!

Rieger E46 M3 fanger vil jeg tro

Skrevet

Jah, gi meg en gave :D

Helst en brunette med smooth kropp, og så.. Øhm, var kanskje ikke det du mente? :?

Men jo, gjerne, greit å få solgt bilen med tanke på at jeg allerde har kjøpt meg ny, i tillegg til at lånet blir billigere når jeg skyter inn pengene jeg får for den :D

Skrevet
Jeg liker god t bilen din bortsett fra cupwings'a.. Rart du ikke får solgt den :/ Menmen, lykke til videre iallefall!

litt OT SteffenK men jeg har sett nærmere på gammelbilen din nå..kompis av meg som kjøpte den. Så ut som det er gjort skikkelig arbeid..og så på kontrakten hans at han fikk prutet den ned til 100.000,- å

Skrevet

ikke for å ødelegge salget, men mener denne prisen er litt stiv ja. Solgte nylig 325'n min, og fikk mye mindre enn det du forlanger. Gått 30000 mindre, full rieger, osv.

Prisene har gått drastisk ned, så 50-60 får du sikkert...

• 2 weeks later...
Skrevet

bare som ett tips til deg ang annonsen på autodb: Når jeg søker på biler så huker jeg av slik at jeg bare får opp annonser med pris og bilde. Annonser uten pris har jeg aldri orket å få opp i søkene mine, og jeg vet jeg ikke er alene ;)

Skrevet

Har faktisk fått høre det ja, til tross for at jeg har hatt en del henvendelser på bilen :) Det er fikset nå, satser på det setter fart i sakene ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...