Zenix Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Fronten er Riegers E46 M-front, finnes ikke finere frontfanger til E36 spør du meg Tror ikke prisen er så galen nei, ser de ligger på rett over 80.000kr når de er stylet opp litt. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg likte den der bilen!!Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* ) Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke Har du råd til bilen da, har du vel også råd til den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg likte den der bilen!!Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* ) Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke du vet at 20 mars er zenix sitt et års jubileum her på forumet? gi han en gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 hvilken front har du på bilen?? rååå bil...sedan er det eneste minus er her... 75 tusen er ikke mye stiv pris heller... hadde bare pengetreet mitt stått opp fra de døde! Rieger E46 M3 fanger vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jah, gi meg en gave Helst en brunette med smooth kropp, og så.. Øhm, var kanskje ikke det du mente? Men jo, gjerne, greit å få solgt bilen med tanke på at jeg allerde har kjøpt meg ny, i tillegg til at lånet blir billigere når jeg skyter inn pengene jeg får for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Må desverre skuffe deg med at jeg allerede har kjøpt bil! ble en 1995 mod 325i mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg liker god t bilen din bortsett fra cupwings'a.. Rart du ikke får solgt den :/ Menmen, lykke til videre iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg liker god t bilen din bortsett fra cupwings'a.. Rart du ikke får solgt den :/ Menmen, lykke til videre iallefall! litt OT SteffenK men jeg har sett nærmere på gammelbilen din nå..kompis av meg som kjøpte den. Så ut som det er gjort skikkelig arbeid..og så på kontrakten hans at han fikk prutet den ned til 100.000,- å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Raoe bil vait eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ikke for å ødelegge salget, men mener denne prisen er litt stiv ja. Solgte nylig 325'n min, og fikk mye mindre enn det du forlanger. Gått 30000 mindre, full rieger, osv. Prisene har gått drastisk ned, så 50-60 får du sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 bare som ett tips til deg ang annonsen på autodb: Når jeg søker på biler så huker jeg av slik at jeg bare får opp annonser med pris og bilde. Annonser uten pris har jeg aldri orket å få opp i søkene mine, og jeg vet jeg ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Har faktisk fått høre det ja, til tross for at jeg har hatt en del henvendelser på bilen Det er fikset nå, satser på det setter fart i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 veldig fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg