Christopher Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Enig bedre bilder! Pen bil. Eneste som mangler er e36 m fanger og svarte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg skal hive på prøveskilter nå til helga var planen, så da får jeg vell slenge ut både noe bilder og en liten videosnutt, alltid deilig med litt 325 lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Om du senker prisen litt er jeg kansje intresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er dessverre svært lite interessert i å senke prisen så mye mer. Bilen er i tipp topp stand, motoren går som en klokke. Null tikking. I tillegg er bilen strøken i interiøret, ikke så mye som en flekk. Det samme gjelder lakken, helt utrolig fin i lakken til å være såpass gammel. Jeg hadde ikke satt prisen til den prisen jeg har satt den til om det ikke var for bilens stand. Jeg tviler sterkt på at det er så alt for mange andre 91mod 325er som er i like god stand. Jeg mener derfor at det er naturlig å kreve noen tusenlapper ekstra for den. Jeg er mottakelig for bud, men noe under 60 blir dessverre ikke engang vurdert Dette er en typisk bil som MÅ sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 er igrunn rart du ikke får solgt denne asså..! bilen ser jo grei ut da..å prisen er jo ikke ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Satser på jeg får solgt etterhvert, men det er litt merkelig at den ikke har blitt solgt enda ja Kan forøvrig vurdere innbytte i Golf VR6! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Bilen ser grei nok ut, og prisen er helt grei samenlignet med andre 325, men bildene er ræva. Finn en åpen pen plass, kansje i sola, og ta bilder, og av interiøret, og bytt dem ut med de på autodb, så kansje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Bilen ser grei nok ut, og prisen er helt grei samenlignet med andre325, men bildene er ræva. Finn en åpen pen plass, kansje i sola, og ta bilder, og av interiøret, og bytt dem ut med de på autodb, så kansje det hjelper? Det har slått meg og Og Autodb er det dårlig respons på. Kost på deg 400kr og legg den ut en mnd. på Finn.no så blir den solgt tvert! Min bil lå ut på autodb i flere mnd. uten en eneste respons. På finn.no fikk jeg 4 henvendelser på 1 døgn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Bilen er i tipp topp stand, motoren går som en klokke. Null tikking. De fleste klokker tikker, hehe. Måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg