mEhE Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Knallrå lyd i Jaguaren! Ellers moro program, men Top Gear er til tider litt vel gjennomregissert. Tar meg selv i å sitte og lure på om det er planlagt at Clarkson skal tryne når de står ved Jaguaren eller ikke.. for ALT av latter og prat virker å være så gjennomregissert. Det er litt trist.. helt enig..det blir for morsomt til å ikke være skuespill:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det skal vel gå på NRK2 etterhvert? De pratet om mars når saken var oppe i media under innspillingen, men finner det ikke igjen nå... Har lagt merke til at NRK2 halverer episodene med halve tiden.. En org episode er på 60min men NRK sine er på 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Liker egentlig ikke Jeremy Clarkson, men motorprogram er motorprogram. Clarkson HATER jo BMW. Er ikke noen tvil hvem Jan Erik Larsen har som forbilde... I de siste programmene har han faktisk skrytet av go bilene. Ja han likte i hvertfall nyeste versjon av M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det skal vel gå på NRK2 etterhvert? De pratet om mars når saken var oppe i media under innspillingen, men finner det ikke igjen nå... Har lagt merke til at NRK2 halverer episodene med halve tiden.. En org episode er på 60min men NRK sine er på 30 min ?? Trudde de bare varte 30 minutt eg... NRK En venninne av meg fikk kjøre den nye ferrarien eller noe sånt da han i Top Gear var i Norge å testa den... Han stoppa i Flåm og venninna mi og en venn som jobber på hotellet fikk prøve den... FAN AT EG IKKJE VAR PÅ JOBB!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Som oftest har Top Gear en lengere seanse midt i programmet hvor en engelsk kjendis blir intervjuet i det vide og brede. Kjendisen kjører en runde rundt en bane på tid i billigbil (husker ikke hva slags merke det er). Tidene blir så satt opp på en tavle på akkurat samme måte som når de tester superbiler. Egentlig ikke SÅ interessant for oss nordmenn. Sikkert derfor NRK har valgt å kutte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ja han likte i hvertfall nyeste versjon av M5 Ikke slik som jeg oppfattet det. Han satt og kritiserte bilen, interiøret, motoren og det meste helt til han hadde klart å lære seg IDRIVE-systemet og fikk satt motoren i sportsmodus. Jeg tolket det ikke som om han var veldig overbevist av M5. M6 var han derimot bedre fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Som oftest har Top Gear en lengere seanse midt i programmet hvor en engelsk kjendis blir intervjuet i det vide og brede. Kjendisen kjører en runde rundt en bane på tid i billigbil (husker ikke hva slags merke det er). Tidene blir så satt opp på en tavle på akkurat samme måte som når de tester superbiler. Egentlig ikke SÅ interessant for oss nordmenn. Sikkert derfor NRK har valgt å kutte dette. jeg pleier spole forbi alt den praten der... ser kun når han kjører og de setter opp tida.. er ikke interesant i det hele tatt. men hvordan i helv... kan norske lover tillate alt som ble gjort? de må ha betalt dem godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ingen tvil i at BBC bruker penger på Top Gear. Bare tenk dere kostnadene med å frakte bilene til Norge. Leie og brøyte en isbane på et vann, leie Vikingskipet, Eskild Ervik, leie lysgårdsbakken, noen rakettforskere, preparere over og unnarennet osv. Dette var helt klart ikke noen billig produksjon. Ser ut som om de har lagt sin elsk på Norge. Et av de siste programmene i forrige sesong kjørte jo Jeremy en MB SLR fra London til Oslo, mens det ble leid noen småheftige båter som skulle ta James og Richard fra Kristiansand til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Kjendisen kjører en runde rundt en bane på tid i billigbil (husker ikke hva slags merke det er). Bilen er en Suzuki Liana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Takker [Andreas]! Det er korrekt. Som dere kanskje så har de ikke mye til overs for "Norges mest solgte 4-hjulstrekker". Den var omtrent like interessant som en furu (og det finner du mye av i Hedmark og Oppland hvor jo opptakene ble gjort). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeremy elsket jo M3 CSL og det var allerede i 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeremy elsket jo M3 CSL og det var allerede i 2003. Det er det nye BMW utseende han ikke liker. Alt det andre, som motor og egenskaper liker han.(tror jeg) M3 CSL'n er jo super rååå, så det er ikke rart han liker den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Ahh, denne har jeg ventet lenge på! Laster ned nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fortsett å seede, de som har lastet den ned.. 170/170 kbit her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Knallrå lyd i Jaguaren! Ellers moro program, men Top Gear er til tider litt vel gjennomregissert. Tar meg selv i å sitte og lure på om det er planlagt at Clarkson skal tryne når de står ved Jaguaren eller ikke.. for ALT av latter og prat virker å være så gjennomregissert. Det er litt trist.. Mener du at det var planlagt at treet datt ned i bakgrunnet etter at clarkson prøvde å skyte ned blinkene?? Uansett, syns dette var en av de bedre episodene! Syns nesten litt synd på audien og volvoen Og, det med at nrk klipper bort det partiet midt i er helt bak mål! Selv syns jeg det er noe av det morsomste, det å følge med på gjestene som ravkjører Liana'en rundt banen Mye artig som blir sagt/gjort og vist av ansiktsutrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå