Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 En bil tør eg påstå blir aldri helt bra igjenn, mye sveising, sparkling, kitting, lakkering, skjeivheter, retting, vridning i stål, upresise åpninger. Eg for min del ville ikkje kjøpt den igjen. Dette er det første eg gjør når eg kjøper bil, sjekker disse punktene, magnet er tingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Bilen var ikke så veldig vraket da egentlig. Det var bare mye småbulker på den fremste halvdelen av bilen. Og så ble den litt rammeskeiv. Bakdelen ble ikke skadet i det hele tatt. Ellers så var hele understellet og alt der uskadet. Og bilen ble godkjent igjen på Fredag, og jeg regner med biler som har vært rammeskeive går igjennom omfattende kontroller før de blir godkjent igjen? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 stemmer,, vis foreksempel ramme vangen er gåen som på min,, så bytter man hele rammevangen i orginal festene om du skjønner,, vill aller blid anntydninger til sjev het eller ligenen om allt er gjort 98% men små buler å sparkling er et minus da !!! da har du noe å prute på om du hadde hatt en my-meter som måler dybden på lakken er genialt når man skal kjikke på en brukt bil,, da finner man alle bulkene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jasså? My-meter? Det har jeg ikke hørt om før faktisk Hvor får jeg taki det? Er det dyrt? Er det vanskelig å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 my-meter brukes i sammenhenger hvor det er krav til dybden på malingen/lakken....f.eks. ved nybygg av båter og skip er det vanlig å bruke dette.....vet ikke om det brukes på biler vanligvis da men Er veldig enkelt å bruke....omtrent som å stikke fingern borti bilen Pris har jeg ikke peil på........men er bare å google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Hehe... Lært noko nytt idag og... MY-METER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 my meter som vi bruker inen bil lakkering koster litt,, men jeg har ikke no pris på det i huet,, men slikt er veldig greit når man skal kjikke på brukt biler vertfal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Hadde du Steffen K bilder av bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Nei, jeg har ikke fått fikset det enda, men det kommer snart! For øvrig så skal de tydligvis ha 110000,- for gamle bilen.. Det er jo en sinnsykt høy pris, og uaktuellt for min del, får bare håpe jeg får prutet dem ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 110.000kroner. Hvor mye ga du for bilen første gangen da? Hva ga forsikringsselskapet deg tilbake`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 110000.- for en 91 modell 320 er jo hårreisende.. du får jo nesten en pen e46 for den prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg fikk igjen 80 av forsikring selskapet. Men jeg fikk 10k trekk pga sommerdekk, så de takserte den til 90. Det som er gjort med den nå er vell nye 18" chrome felger med dekk, byttet til skinn interiør med store lcd skjermer integrert i nakkestøttene, pluss en integrert i panelet fremme, og el vinduer. Ellers så er den jo nylakkert osv. Og all styling er jo nytt, men det er det samme som det var før. Det er altfor dyrt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 herregud.. var ikke den bilen gått Langt over 200.000km å da? 110.000,- sier litt om hvor lite smart de som har fiksa den tydeligvis er.. maks 70 hvis Alt er strøkent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 forresten..hvem har fiksa bilen? Vike Biloppretting AS ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Den har rulla 232000km.. Ja det er dem ja. Skulle komme en å se på den i dag, håper han ikke er dum nok til å betale så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg