Gå til innhold

91 mod E36 325 selges! Må bort fort! selges billig!


SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

En bil tør eg påstå blir aldri helt bra igjenn, mye sveising, sparkling, kitting, lakkering, skjeivheter, retting, vridning i stål, upresise åpninger.

Eg for min del ville ikkje kjøpt den igjen.

Dette er det første eg gjør når eg kjøper bil, sjekker disse punktene,

magnet er tingen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var ikke så veldig vraket da egentlig. Det var bare mye småbulker på den fremste halvdelen av bilen. Og så ble den litt rammeskeiv. Bakdelen ble ikke skadet i det hele tatt. Ellers så var hele understellet og alt der uskadet.

Og bilen ble godkjent igjen på Fredag, og jeg regner med biler som har vært rammeskeive går igjennom omfattende kontroller før de blir godkjent igjen? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer,,

vis foreksempel ramme vangen er gåen som på min,, så bytter man hele rammevangen i orginal festene om du skjønner,, vill aller blid anntydninger til sjev het eller ligenen om allt er gjort 98%

men små buler å sparkling er et minus da !!!

da har du noe å prute på om du hadde hatt en my-meter som måler dybden på lakken ;)

er genialt når man skal kjikke på en brukt bil,, da finner man alle bulkene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

my-meter brukes i sammenhenger hvor det er krav til dybden på malingen/lakken....f.eks. ved nybygg av båter og skip er det vanlig å bruke dette.....vet ikke om det brukes på biler vanligvis da men :roll:

Er veldig enkelt å bruke....omtrent som å stikke fingern borti bilen :)

Pris har jeg ikke peil på........men er bare å google it :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk igjen 80 av forsikring selskapet. Men jeg fikk 10k trekk pga sommerdekk, så de takserte den til 90. Det som er gjort med den nå er vell nye 18" chrome felger med dekk, byttet til skinn interiør med store lcd skjermer integrert i nakkestøttene, pluss en integrert i panelet fremme, og el vinduer. Ellers så er den jo nylakkert osv. Og all styling er jo nytt, men det er det samme som det var før. Det er altfor dyrt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...