Custom Edition Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 ja de har visst bygget opp noen skadebiler som de tar gull for.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default småtøff 5-serien da..men overpris deluxe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Den først linken, er det ikke den bilen denne tråden handler om???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jo det er det! Men kjøper jeg den, skal flammene vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Tjener nok brukbart de folkene der ja. Smartinger ass. Og hvem sier at det ikke lønner seg å style biler før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Om det er de som er smarte eller om det er potensielle kjøpere som er idoter, det kan jo diskuteres. Personlig synes jeg ikke noen av bilene var pene. Og prisen gidder jeg ikke legge meg borti en gang. Hvorfor vil du egentlig kjøpe den tilbake, steffenK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Fordi jeg elsket den bilen, jeg har helt spesielle føleleser for den. Jeg greier ikke helt å forklare det, men det er iallefall spesiellt. Dere har sikkert følt sånn for en bil der også en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Den 5-serien var vel ein del overprisa, men den har gått meget lite... Men e vel ikkje verdt noko særlig meir enn 150 MAX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Her gjør sikkert gutta en flink jobb,,, små motorer og mye penger blir litt feil... Kan godt sjønne ossen det er å være glad i bilen sinn,, vet ossen det er å kjøre utfor å ødelegge bilen sinn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Fikk sms fra han karen i går, gamle bilen min er solgt! For 110 jævla tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Da skal du vel ikke selge bilen din du da? Kvirfor ikkje slå til på den gule.. Den var dritrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ja, den er rå den med ett par små forandringer Men det er en 4-er da Eneste det som er problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Oja, det tenkte eg ikkje på... Kva med 5-serien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Fikk sms fra han karen i går, gamle bilen min er solgt! For 110 jævla tusen.. ja den var å se her i kristiansund i går..110.000,- er Alt for mye uansett for den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg