Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=994762 Hva syns folket om den? Hadde det vært sommer i bakken skulle jeg vurdert å bydd noen kroner for den, men akkurat nå er det ikke råd for slikt Noen her inne som kjenner til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ein av dei bedre e36 eg har sett, men bør kvitte seg med augelokka. ikkje galen pris heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Så nice ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 jeg syns Faktisk den var knall stilig selv med øyelokka Om det ser like bra ut in real life så hadde ikke jeg fjerna dem ivertfall... Syns også det absolutt var en av de bedre eksemplarene av arten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 var pen den, såg litt clean ut liksom..fine felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Like den veldig godt, foruten øyelokka som tideliggere er nevt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Så jo ikke så ille ut denne, men er det ikke nok med lyktespoiler øverst på lyktene . Jeg har ikke noe greie på priser på 3 serie, men var ikke dette litt dyrt for en så gammel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg syns også det var litt mye, hadde nok prøvd å prutet den ned. Men igjen, når man ikke har peiling eller tid til å modde bilen, så er det kanske like greit å kjøpe den ferdig.. Problemet er bare at jeg har litt sperrer for å kjøpe biler som er stylet etc (selv om det ikke nødvendigvis trenger være noe dumt, snarere tvert imot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 er en kompis av meg som eier den .. har kjørt den flere ganger Pen, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Akkurat min smak faktisk. Pen utvendig, men skulle vært noen andre stoler, men det er jo en smal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jo... var ikke så stygg den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Pen og clean utgave det der ja Må bare beholde de øyelokka også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Så jo ikke så ille ut denne, men er det ikke nok med lyktespoiler øverst på lyktene . Jeg har ikke noe greie på priser på 3 serie, men var ikke dette litt dyrt for en så gammel bil? min tanke oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 NICE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Så veldig pen ut. Av med øyelokk (hvertfall de under) og større (eller andre) felger så snakker vi. ...og inn med sportseter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå