Sevenord Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=994762 Hva syns folket om den? Hadde det vært sommer i bakken skulle jeg vurdert å bydd noen kroner for den, men akkurat nå er det ikke råd for slikt Noen her inne som kjenner til den?
J Naustdal Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 ein av dei bedre e36 eg har sett, men bør kvitte seg med augelokka. ikkje galen pris heller.
Sevenord Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 jeg syns Faktisk den var knall stilig selv med øyelokka Om det ser like bra ut in real life så hadde ikke jeg fjerna dem ivertfall... Syns også det absolutt var en av de bedre eksemplarene av arten...
John H Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 var pen den, såg litt clean ut liksom..fine felger..
j0lle Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Like den veldig godt, foruten øyelokka som tideliggere er nevt..
Steffan C Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Så jo ikke så ille ut denne, men er det ikke nok med lyktespoiler øverst på lyktene . Jeg har ikke noe greie på priser på 3 serie, men var ikke dette litt dyrt for en så gammel bil?
Sevenord Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 Jeg syns også det var litt mye, hadde nok prøvd å prutet den ned. Men igjen, når man ikke har peiling eller tid til å modde bilen, så er det kanske like greit å kjøpe den ferdig.. Problemet er bare at jeg har litt sperrer for å kjøpe biler som er stylet etc (selv om det ikke nødvendigvis trenger være noe dumt, snarere tvert imot)
Kenzuke Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 er en kompis av meg som eier den .. har kjørt den flere ganger Pen, pen bil
Tore Diesel Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Akkurat min smak faktisk. Pen utvendig, men skulle vært noen andre stoler, men det er jo en smal sak
Aguilera Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Pen og clean utgave det der ja Må bare beholde de øyelokka også
Tweety bimma Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Så jo ikke så ille ut denne, men er det ikke nok med lyktespoiler øverst på lyktene . Jeg har ikke noe greie på priser på 3 serie, men var ikke dette litt dyrt for en så gammel bil? min tanke oxo
[space] Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Så veldig pen ut. Av med øyelokk (hvertfall de under) og større (eller andre) felger så snakker vi. ...og inn med sportseter da
Recommended Posts