Sevenord Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Får håpe den blir stående til salgs en stund til, slik at jeg rekker å legge opp litt penger Personlig syns jeg den var helt optimalt stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Tenker dere ikke på utstyrsnivå og hvordan bilene er innvendig når dere kjøper? Det ordner seg kanskje for meg angående ny bil nå, men jeg har letet LENGE etter en med det utstyret jeg vil ha. Utvendig kan jo alltids en bil fikses, men innvendig er det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg tenker også slik, hva er det for slags utstyr o.l. Denne var det jo minimalt med utstyr på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tenker dere ikke på utstyrsnivå og hvordan bilene er innvendig når dere kjøper?Det ordner seg kanskje for meg angående ny bil nå, men jeg har letet LENGE etter en med det utstyret jeg vil ha. Utvendig kan jo alltids en bil fikses, men innvendig er det verre. Joda, klart slikt teller. Altså, jeg hadde ALDRI betalt 75k for denne, det må jeg bare presisere Men ekstrautstyr kan jo også til en viss grad ettermonteres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå