Gå til innhold

Voldtekt i Fredrikstad!

skillbill
 Share

Anbefalte innlegg

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060214/NYHET/102140027

Voldtekt i Fredrikstad natt til søndag..."Gjerningsmennene kjører BMW eller "BMW-lignende" bil" :(

Akkurat i slike saker er det jo mer eller mindre greit, og ikke minst viktig, å nevne bilmerke siden dette da gjør en eventuell vitneobservasjon enklere! håper bare ikke folk ser negativt på vårt kjære bilmerke av den grunn! Det er jo ikke bilen/BMW som har gjort noe galt, men de som satt inni :wink: Men noen tidligere erfaringer sier meg at noen har en lei tendens til å ta "alle over èn kam" :(

Håper virkelig at politiet får tatt gjerningsmennene..Voldtektsmenn og pedofile fortjener 21års fengsel PLUSS forvaring (helt til deres dager er talte)! I mine øyne burde de fått enda strengere straff (hva nå det skulle vært?)...men i Norge er dette desverre ikke mulig, med mindre man tar saken i egne hender :? hvorvidt dette er riktig eller ei kan jo diskuteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060214/NYHET/102140027

Voldtekt i Fredrikstad natt til søndag..."Gjerningsmennene kjører BMW eller "BMW-lignende" bil" :(

Akkurat i slike saker er det jo mer eller mindre greit, og ikke minst viktig, å nevne bilmerke siden dette da gjør en eventuell vitneobservasjon enklere! håper bare ikke folk ser negativt på vårt kjære bilmerke av den grunn! Det er jo ikke bilen/BMW som har gjort noe galt, men de som satt inni :wink: Men noen tidligere erfaringer sier meg at noen har en lei tendens til å ta "alle over èn kam" :(

Håper virkelig at politiet får tatt gjerningsmennene..Voldtektsmenn og pedofile fortjener 21års fengsel PLUSS forvaring (helt til deres dager er talte)! I mine øyne burde de fått enda strengere straff (hva nå det skulle vært?)...men i Norge er dette desverre ikke mulig, med mindre man tar saken i egne hender :? hvorvidt dette er riktig eller ei kan jo diskuteres...

--------------------

Desverre skjer slike hendelser og selvfølgelig så blir bmw nevnt :(

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhrr, blir så forbanna når jeg hører sånnt.

Skulle hatt visse skikker innført i Norge i slike saker, sånn som de har i visse andre land - Stjeler du, så kapper de hånda. Og i dette tilfellet - Voldtar du - ja så kapper vi P***en :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakistansklignende utseende. De var trolig i alderen 20-25 år.

Derav reaksjonene ovenfor...

Slike reaksjoner har jeg til voldtekt uansett om de er nordmenn, kinesere eller pakistanere!! :evil:

word! :wink:

forøvrig syns jeg ikke denne saken har noe i vår "tulletråd" og gjøre. Dette er en alvorlig sak og det er desverre noe som skjer ganske ofte. Derfor tok jeg det opp, fordi jeg er interessert i og høre deres mening om slikt! Men jeg håper at ikke denne tråden blir fylt opp med masse usaklige innlegg, og delvis "ufine" ytringer, som gjør at den stenges, men at vi diskuterer og kommer med meninger på en saklig og ordentlig måte! :D

ser man bort ifra de høye bøtesatsene vi har her i Norge, så er vel vårt land mer eller mindre blitt et paradis for kriminelle? hvis man skal sette det skikkelig på spissen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...