R Andersen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 har tenkt til å få meg internett hjemme, men lurer på hviken leverandør som anbefales? bor i en blokk, og linjen har vært full inn til blokken, men det tror jeg det er ordnet opp i nå, så jeg kan få internett hjemme. har bare tilgang til det på jobben og det er litt kjipt.. så hvilke leverandører finnes og anbefales? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Nextgentel, billig i forhold til andre levrandører, 398kr mnd for 2500/600.. Har ikkje hatt problemer der, eneste vist du skal ringe dei, kan det være en del venting, men sia du har nett på jobb, kan du sende dei m@il vist der er noe.. Ryker ruteren din får du ny tilsendt, og med returlapp til gamle.. Eg er fornøyd, og har hatt dei i 2 år no.. Edit: Tok feil: farta er 3500/600 Dei har skudd den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Nextgentel er bra, men det er ufattelig lang ventetid på kundesupporten... Ta BKK... dei har eige nett og leige ikkje av Telenor slik som alle andre... BKK trur eg er billigare enn NEXTGENTEL... 2500/500 for 349 kr mnd trur eg... Kundesupporten er meget bra på BKK... Du må i gj.snitt vente i 30 sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hylland: hva/hvem er BKK og evt nettside (regner med at en nettleverandør har en nettside.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Bkk: Bredbånd ADSL Kuling 2500/500 k/bits kr. 349,- Bredbånd ADSL Storm 4600/600 k/bits kr. 499,- Ved 2 årsavtale Ved løpendeavtale Etablering med montør kr 995,- kr 1990,- Etablering "Gjør det selv" kr 0,- kr 995,- Nextgentel: Classic 3500/600 Kr.398 Kampanjeetablering: 0,- Tok feil ang. Nextgentel, dei har skrud opp farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 http://www.nextgentel.no/privat/ http://www.bkk.no/servlet/se.ementor.ec ... guage.id=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hylland: hva/hvem er BKK og evt nettside (regner med at en nettleverandør har en nettside.. ) Har ikkje du hørt om BKK??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har ikkje du hørt om BKK??? nei.. det var derfor jeg spurte. siden jeg ikke har hatt nett hjemme før, så har jeg ikke brukt så mye energi på å følge med på hvilke leverandører som finnes på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hylland: hva/hvem er BKK og evt nettside (regner med at en nettleverandør har en nettside.. ) Har ikkje du hørt om BKK??? BKK er det værste søpla som finnes. Hadde det i 1.5 år, og linja var aldri det den sku være... Om dagen var nettet utrolig tregt, siden det var da mangen som var oppkobla. Eneste som var positivt med BKK var kundeservicen... Men så skifta jeg til NGT, og internett har vært en dans på roser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 BKK er vel et Vestlandsfenomen? Er vel også da vi *andre* ikke har hørt så mye om det. Anywho.. tror vel også at bare dere på vestlandet får mulighet til BKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 BKK er vel et Vestlandsfenomen? Er vel også da vi *andre* ikke har hørt så mye om det.Anywho.. tror vel også at bare dere på vestlandet får mulighet til BKK. Bergenshalvøens Kommunale Kraftselskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 BKK er meget bra no... Dei bygge kun nettet sitt i fiber, og dei har ALLTID den hastigheten du betale for... Kjenne fleire som har det, og det er ingen som har problem med det no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 BKK er meget bra no... Dei bygge kun nettet sitt i fiber, og dei har ALLTID den hastigheten du betale for... Kjenne fleire som har det, og det er ingen som har problem med det no! http://www.itavisen.no/services/speedom ... 59d#nolink 1190608 Bytes på 2.844 sekunder. Nedlastingshastighet: 3349 kbit/s. Da holder eg på og laste ned Trance nation 22.. Sjekk din da roar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Dette er noe jeg ikke er ekspert på, men kan ihvertfall fortelle deg hva slags leverandør og pakke jeg har . Leverandør: NextGenTel Pakke: NextHome Basic Veldig fornøyd med denne pakka og helt supert med IP telefoni også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Min erfaring med Nexgentel er hvertfall ikke bra. så de kan jeg overhodet ikke anbefale til noen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå