Hylland Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kult... Trur eg skal ta å slå til på ei slik "spa" behandling. Kor får ein kjøpt sånn utenom nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 kanskje bilen min også skal få en spa behandling!! så får vi håpe at dette ikke er noe tull... blir alltid skeptisk når det er noen som kommer med noe vidunder produkter som skal gjøre bilen som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellcraft Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Du kan se på www.motordeler.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellcraft Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 kanskje bilen min også skal få en spa behandling!! så får vi håpe at dette ikke er noe tull... blir alltid skeptisk når det er noen som kommer med noe vidunder produkter som skal gjøre bilen som ny. QMI Har da vert i norge noen år nå da.. QMI produktene har vært brukt i industrien i over 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Så langt er jeg positivt overrasket ja Venter spent på å få testet på min også! Jeg fikk jo dette i presang, så jeg aner ikke hvor det er å få tak i utenom nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellcraft Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Så langt er jeg positivt overrasket ja Venter spent på å få testet på min også! Jeg fikk jo dette i presang, så jeg aner ikke hvor det er å få tak i utenom nettet. Du kan jo se her http://www.qmi.no/nav.htm og så kan du kikke her http://www.qmi.no/FORHANDLERE.html Vet ikke om der finnes butikker som har dette som lagervare men leveransetiden er 2-4 dager da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 http://www.qmi.no/ventiltest.htmVentil tikking?? Eg er en smule skeptisk på sånne vidunder stoff.. enig med deg,er skeptisk på sånne vidunder middler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Var å kjøpte QMI motorbehandling i dag på Torshov i Trondheim. Kjøpte slik QMI rensebehandling samtidig, som jeg skal kjøre litt med før jeg skifter olje. Blir spennende dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wellcraft Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Var å kjøpte QMI motorbehandling i dag på Torshov i Trondheim. Kjøpte slik QMI rensebehandling samtidig, som jeg skal kjøre litt med før jeg skifter olje. Blir spennende dette. Om du har kjøpt innvendig motorvask/rens skal du IKKE kjøre med dette i motoren. DEtte må du ikke finne på. Rensen skal helles inn i peilerøret mens motoren går på tomgang. Stoffet skal være i motoren i ca 20 minutter men motoren går på tomgang. Ikke kjør med den.. Er det derrimot motorbehandling du tenker på(som skal fylles etter rensen i ny olje og skiftet filter) skal du kjøre i ca en time etter du har helt dette i olja.Helst kjør motoren litt hardt/turtall. MVH John Inge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg ordla meg feil, Wellcraft, og du har selvsagt rett. Jeg har ikke tenkt å kjøre med den innvendige motorvasken, men gjøre nettopp det du sier, la bilen stå på tomgang, mens jeg heller på gusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Ja, i dag har jeg kjørt motoren med QMI motorvask og fyllt opp med ny olje og QMI motorbehandling. Jeg oppdaget imidlertid at oljepåfyllingslokket var helt blankt og fritt for oljeavleiringer etter tomgangskjøringen med motorvask. Så får vi se om olje-/drivstoffforbruk blir mindre. Det snør kraftig her, så jeg har ikke testet noen form for moment/effektøkning ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Gleder meg til resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå