ingard Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Noen som vet hva et firma skal ha for å lakkere sideskjørtene til bilen min dunkelgrun. Det er nemlig falt av lakk, og det vises rust her og der. I tilegg er dem ikke lakka i samme farge som bil, og det blir vel litt bedre at bare sideskjørtene er lakkerte, selv om for og bakfanger ikke er det? Edit: Heter vel kanaler?
Aracna Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Kan du ikke prøve å gjøre det selv da? Er ikke så vanskelig ...
ChrZZ Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4619 Lakkering av sideskjørt (den økonomiske varianten)
ingard Posted February 14, 2006 Author Posted February 14, 2006 Joa, men vet ikke helt om jeg tør meg ut på noe sånt. Jeg vil ha det litt ordentlig, og jeg som sikkert ikke er så flink til sånt ville gjerne ha visst hva prisen kom på fra et firma..
johjoa Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 jeg betalt 5k for sideskjørt, speil, front... men det er jo sånn lakkeskole på mo i rana eller.no, ring de... de gjørt det billig å bra
Recommended Posts