Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Som eg har sagt før so har eg begynt å lika TT bedre og bedre... Denne bilen er ein av dei finaste eg har sett, og er dermed ein grunn til at eg lika det bedre og bedre.. GRATULERAR... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Gratulerer! Du er absolutt hjertelig velkommen her inne selv om du kjører Audi. Kan jo trenge å få litt andre synspunkter inn her også, ikke alltid det bare er bra at alle er enige.. Uansett er TT lekre biler, og denne var definitivt ikke noe unntak. Det eneste som ser ut for å mangle på den er quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Tøff bil! Men jeg er noe skuffa over 1.8litern, ekke noe sikkelig "Trøkk" i den asså.. Har sitti på med en kamerat sin.. Ser tøffe ut! det gjør de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis, ser pen ut. Håper at den innfrir og at du får kost deg masse med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis. det var en meget fin TT det der, kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Tøff bil!Men jeg er noe skuffa over 1.8litern, ekke noe sikkelig "Trøkk" i den asså.. Har sitti på med en kamerat sin.. Ser tøffe ut! det gjør de! Så vidt jeg har forstått det så er det to forskjellige 1.8T-motorer: 1.8T med 180hk og en 1.8T med 225. Den med 225 går nok ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Gratulerer!Du er absolutt hjertelig velkommen her inne selv om du kjører Audi. Kan jo trenge å få litt andre synspunkter inn her også, ikke alltid det bare er bra at alle er enige.. Uansett er TT lekre biler, og denne var definitivt ikke noe unntak. Det eneste som ser ut for å mangle på den er quattro? Nei, det ble ikke Quattro denne gangen. Siden det nærmer seg sommer så har jeg egentlig ikke bruk for det. Den er tung nok fra før. Hele 1507kg! Prøvde den litt forsiktig idag, og jeg mener at den ligger på det samme som 325'n jeg hadde. Men Nå er allerede chip-planene kommet, så det blir steg 1 iløpet av mai. 216hk\315nm vil da være det nye tallet. Deretter vil jeg prøve å få inn en intercooler... Det jeg har hørt, er at girkassene på Quattro'n er dårlige. Også en grunn til at jeg valgte feilhjulsstrekk. Takker for positive kommentarer. Det vil komme noen lekre bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis! Du er nok ikke den eneste som skal over på ett annet merke! jeg blir selv toyota eier snart, og må si at jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis! Du er nok ikke den eneste som skal over på ett annet merke! jeg blir selv toyota eier snart, og må si at jeg gleder meg! så det er du som lusker på den 94 Celica GT`n på ts-ogn.no da ja jeg som kommenterte på innlegget ditt der. har selv hatt en slik..men med skinninteriør. godbil som er morro og glad i masse turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 fet TT det der! mener og ha sett denne live selv og den har den Riktige fargen! felgene gjør den ikke akkurat noe mindre tiltrekkende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis! Du er nok ikke den eneste som skal over på ett annet merke! jeg blir selv toyota eier snart, og må si at jeg gleder meg! så det er du som lusker på den 94 Celica GT`n på ts-ogn.no da ja jeg som kommenterte på innlegget ditt der. har selv hatt en slik..men med skinninteriør. godbil som er morro og glad i masse turtall ¨Lusker? Jeg har som sagt ALT på stell, eneste som må til er ny topp på bimmern... så skal den vekk ganske så kjapt:P Edit: du som hadde den sølvgrå uten gt vingen? mye var den senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 denne ja: var 35mm senking på den..helt ok senking..ikke for mye og ikke for lite. eneste jeg gjorde med den var og bygge Grom eksos hele veien og fjerne kat. gikk bedre enn 325`n min faktisk opp til 180km/h. vannvittig i gir. sperrer ikke før 115km/h i 2.gir og 165km/h i 3.gir..så her er det leketøy som du slipper og skru deg ihjel på skal ha meg en en dag igjen men det blir GT-FOUR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Kunne få¨med 30mm senk viss jeg ville nemlig... H&R. Men nok OT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis med ny fet Audi . Skikkelig flott i svart og med de baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Kunne få¨med 30mm senk viss jeg ville nemlig... H&R. Men nok OT;) hehe.. ja det må du få med mener det er en TG-bil det der så sjekk opp historia på den først. vært mye fjusk med km.stand der før. men nok ot jah FET TT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå