Gå til innhold

Da er nybilen klar... (Audi) *Bilder*

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

Du er absolutt hjertelig velkommen her inne selv om du kjører Audi. Kan jo trenge å få litt andre synspunkter inn her også, ikke alltid det bare er bra at alle er enige.. ;)

Uansett er TT lekre biler, og denne var definitivt ikke noe unntak. Det eneste som ser ut for å mangle på den er quattro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil!

Men jeg er noe skuffa over 1.8litern, ekke noe sikkelig "Trøkk" i den asså..

Har sitti på med en kamerat sin.. Ser tøffe ut! det gjør de!

Så vidt jeg har forstått det så er det to forskjellige 1.8T-motorer: 1.8T med 180hk og en 1.8T med 225. Den med 225 går nok ikke så verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Du er absolutt hjertelig velkommen her inne selv om du kjører Audi. Kan jo trenge å få litt andre synspunkter inn her også, ikke alltid det bare er bra at alle er enige.. ;)

Uansett er TT lekre biler, og denne var definitivt ikke noe unntak. Det eneste som ser ut for å mangle på den er quattro?

Nei, det ble ikke Quattro denne gangen. Siden det nærmer seg sommer så har jeg egentlig ikke bruk for det. Den er tung nok fra før. Hele 1507kg!

Prøvde den litt forsiktig idag, og jeg mener at den ligger på det samme som 325'n jeg hadde. Men Nå er allerede chip-planene kommet, så det blir steg 1 iløpet av mai. 216hk\315nm vil da være det nye tallet.

Deretter vil jeg prøve å få inn en intercooler...

Det jeg har hørt, er at girkassene på Quattro'n er dårlige. Også en grunn til at jeg valgte feilhjulsstrekk. :)

Takker for positive kommentarer. Det vil komme noen lekre bilder senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Du er nok ikke den eneste som skal over på ett annet merke! jeg blir selv toyota eier snart, og må si at jeg gleder meg!

så det er du som lusker på den 94 Celica GT`n på ts-ogn.no da ja ;)

jeg som kommenterte på innlegget ditt der. har selv hatt en slik..men med skinninteriør. godbil som er morro og glad i masse turtall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Du er nok ikke den eneste som skal over på ett annet merke! jeg blir selv toyota eier snart, og må si at jeg gleder meg!

så det er du som lusker på den 94 Celica GT`n på ts-ogn.no da ja ;)

jeg som kommenterte på innlegget ditt der. har selv hatt en slik..men med skinninteriør. godbil som er morro og glad i masse turtall 8)

¨

Lusker? Jeg har som sagt ALT på stell, eneste som må til er ny topp på bimmern... så skal den vekk ganske så kjapt:P

Edit: du som hadde den sølvgrå uten gt vingen? mye var den senka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne ja:

celica_003.jpg

var 35mm senking på den..helt ok senking..ikke for mye og ikke for lite.

eneste jeg gjorde med den var og bygge Grom eksos hele veien og fjerne kat. gikk bedre enn 325`n min faktisk opp til 180km/h.

vannvittig i gir. sperrer ikke før 115km/h i 2.gir og 165km/h i 3.gir..så her er det leketøy som du slipper og skru deg ihjel på :)

skal ha meg en en dag igjen men det blir GT-FOUR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...