J Naustdal Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 vart ikkje TT kåra til årets homobil ein gong? berre kødda med deg flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Altså, ikke Quattro? Du har gjort en stor feil! Og anngående girkassene, så er dem brae de, helt til du begynner å pøse på over 300hk på disse Haldex koblingene, men hvordan trur du girkassa forran er uten ordentlig diff, skal du ha mye power der så må du uansett bytte til Quaife diff. Skulle nok ha hatt 225hk versjonen også, men men.. PEN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Gratulerer med ny bil! Må si at den TT'en er noe av det penere jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Altså, ikke Quattro? Du har gjort en stor feil! Og anngående girkassene, så er dem brae de, helt til du begynner å pøse på over 300hk på disse Haldex koblingene, men hvordan trur du girkassa forran er uten ordentlig diff, skal du ha mye power der så må du uansett bytte til Quaife diff.Skulle nok ha hatt 225hk versjonen også, men men.. PEN BIL! Dette er som sagt bare for å prøve. Var ute etter Quattro i begynnelsen, men så fant jeg aldri noen jeg likte, eller så var de import og helt orginal. Denne her en faktisk en av de peneste TT'ne jeg har sett. Fikk med en Dalhback pop-off, beregnet på 2.5bar, KW justerbart senkesett, 19" ASA polerte kantfelger, komplett servicehefte, 6l Castrol olje(over 200,- pr liter) osvosv. Har kjørt litt de siste dagene, og CSI kommenterte at TT'n har ELENDIGE kjøreegenskaper. Vil påstå at denne bilen er noe av det råeste jeg har kjørt på veg, med tanke på egenskaper, komfort, og kjøreglede. Veldig god, tett girkasse, gromlyd fra Simons-potta, og en litt beskjeden, behagelig pop-off lyd. Tirsdag kommer Pipercross filteret, IC iløpet av mnd'n, og Steg 1 i Mai. Takker for alle kommentarene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Tipper du blir fornøgd eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 veldig fint int. på Audi TT... liker det veldig godt... vurderte nesten en audi TT selv... men så gikk det opp for meg at det var en Audi..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 veldig fint int. på Audi TT... liker det veldig godt... vurderte nesten en audi TT selv... men så gikk det opp for meg at det var en Audi..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 har kompis som har kjøpt seg TT og jeg synes den er fet. ingen kompromisser der andre av gutta synes den er "so 90`s". uansett er det en bil man ser på og har en mening om. synes ikke den har samme ekle jappe image som feks X5 har og den er ikke kompromissløs-man har prøvd å stappe allt inn i en og samme bil. sport+komfort+terreng= ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 denne ja: var 35mm senking på den..helt ok senking..ikke for mye og ikke for lite. eneste jeg gjorde med den var og bygge Grom eksos hele veien og fjerne kat. gikk bedre enn 325`n min faktisk opp til 180km/h. vannvittig i gir. sperrer ikke før 115km/h i 2.gir og 165km/h i 3.gir..så her er det leketøy som du slipper og skru deg ihjel på skal ha meg en en dag igjen men det blir GT-FOUR. Hehe, Nesten kjærsten til kompisen min har titta på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Altså, ikke Quattro? Du har gjort en stor feil! Og anngående girkassene, så er dem brae de, helt til du begynner å pøse på over 300hk på disse Haldex koblingene, men hvordan trur du girkassa forran er uten ordentlig diff, skal du ha mye power der så må du uansett bytte til Quaife diff.Skulle nok ha hatt 225hk versjonen også, men men.. PEN BIL! Dette er som sagt bare for å prøve. Var ute etter Quattro i begynnelsen, men så fant jeg aldri noen jeg likte, eller så var de import og helt orginal. Denne her en faktisk en av de peneste TT'ne jeg har sett. Fikk med en Dalhback pop-off, beregnet på 2.5bar, KW justerbart senkesett, 19" ASA polerte kantfelger, komplett servicehefte, 6l Castrol olje(over 200,- pr liter) osvosv. Har kjørt litt de siste dagene, og CSI kommenterte at TT'n har ELENDIGE kjøreegenskaper. Vil påstå at denne bilen er noe av det råeste jeg har kjørt på veg, med tanke på egenskaper, komfort, og kjøreglede. Veldig god, tett girkasse, gromlyd fra Simons-potta, og en litt beskjeden, behagelig pop-off lyd. Tirsdag kommer Pipercross filteret, IC iløpet av mnd'n, og Steg 1 i Mai. Takker for alle kommentarene... Pop-off, da mener du en dump ventil som dumper til friluft altså? Du vet, VAG sine 1,8t liker ikke friluft dump ventiler, LMM går til helvette etterhvert. TT er arti å kjøre, gode kjøreegenskaper, sitter som faen på veien.. Jeg kjørte opp 2500kr i bensin på ei helg på en 225hk Quattro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 2500kr på ei helg?? Då kjørte vel du ikkje akkurat fint tenke eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Denne bilen gjorde at jeg fikk lyst på TT. Men da vil jeg helst ha cab og da blir det plutselig 2 seter mindre. Eneste jeg ville forandret på din er å sette på utblås på andre siden også slik at den blir som 225hk-utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvis du skal ha to utblås bak så tror jeg den ene må bli en dummy. En som bygde en svart tt med luftfjæring, fmic, komplett styling og 19" måtte gjøre det sånn ihvertfall... dette var vel pga at det buttet mot noe under der... Er ikke gamle bilen til Peik-Helly Hansen dette? Han som bygde den... Alpine stereo baki? Anyway, fin bil Gratulerer. VW-Audi Klubben neste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 2500kr på ei helg?? Då kjørte vel du ikkje akkurat fint tenke eg!!! Ta deg en tur på ACR, så skal du se at 2500,- er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå