Nino Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 grattis med ny flott og rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Gratulerer med ny TAK SHOPPA WW BEETLE..... Bilen er flott den. Stilren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Takker folkens... Nei, det er ikke bilen til Hansen. Men, blir ikke langt ifra når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 tror jeg kaster meg på bmwE9 sin definisjon av vag eller golf eller å en skal kalle det! jeg likte allefall den! Så har vi Østblokk-Golf (Skoda Octavia) Så har vi Syden-Golf (Seat Leon) Så har vi kostbar Golf (Audi A3) Så har vi liten Golf (Polo) Så har vi stor Golf (Passat) Så har vi stor Syden-Golf (Seat Toledo) Så har vi stor Østblokk-Golf (Skoda Superb) Så har vi stor dyr Golf (Audi A6, A8 ) Så har vi Jeep-Golf (Touareg) Så har vi veldig stor Golf (Phaeton) Så har vi sport-Golf (Audi TT) .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 tror jeg kaster meg på bmwE9 sin definisjon av vag eller golf eller å en skal kalle det! jeg likte allefall den! Så har vi Østblokk-Golf (Skoda Octavia) Så har vi Syden-Golf (Seat Leon) Så har vi kostbar Golf (Audi A3) Så har vi liten Golf (Polo) Så har vi stor Golf (Passat) Så har vi stor Syden-Golf (Seat Toledo) Så har vi stor Østblokk-Golf (Skoda Superb) Så har vi stor dyr Golf (Audi A6, A8 ) Så har vi Jeep-Golf (Touareg) Så har vi veldig stor Golf (Phaeton) Så har vi sport-Golf (Audi TT) .... Eg og kaster meg på den.. BTW: Meget bra forklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 var det den bilen som cruisa rundt i molde på lørdagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Vi har Golf....Så har vi Østblokk-Golf (Skoda Octavia) Så har vi Syden-Golf (Seat Leon) Så har vi kostbar Golf (Audi A3) Så har vi liten Golf (Polo) Så har vi stor Golf (Passat) Så har vi stor Syden-Golf (Seat Toledo) Så har vi stor Østblokk-Golf (Skoda Superb) Så har vi stor dyr Golf (Audi A6, A8 ) Så har vi Jeep-Golf (Touareg) Så har vi veldig stor Golf (Phaeton) Så har vi sport-Golf (Audi TT) .... Å fy F*** som jeg lo når jeg så denne Uansett gratulerer med ny bil! Kan jo legge til at jeg ikke liker Audi, men det trenger jo ikke du bry deg om, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 var det den bilen som cruisa rundt i molde på lørdagskvelden? Nja, i 7 tia kanskje ja. Skulle på fors... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 kan stemme meget bra det da, veldig pen bil i virkeligheten denne.. jikk der med madammen rett oppfor torget da, hvor den kebabsjappa er:P grattulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå