Gå til innhold

QMI er STOOORT


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

Adminedit: OBS, vi har oppdaget at denne tråden brukes aktivt av QMI Scandinavia i markedsføring av produktene de selger, og vil herved gjøre eventuelle lesere fra QMIs sider obs på at dette er et fritt diskusjonsforum, hvor hvem som helst kan ytre sine meninger uten identitetssjekk. Brukerne her inne har heller ikke blitt spurt eller gjort obs på at deres innlegg blir brukt i markedsføringen av QMI.

Eg fekk en selger som selger mye bra innom jobben for noen månader siden, pluselig la eg merke til at han hadde mykje ting og tang til motor osv, da blei blikket stort!

han kunne da annbefale QMI innvendig motovask og behandling til min M5, eg var litt skeptisk som en kanskje skal vere til slike " vidunderstoff"

Eg slo til og kjøpte en liter med vask og en liter behandling ( normal dosering)

eg kjørte bilen min varm og helte igjennom peilehullet motorvasken og lot den gå på tomgang i ca 30-35 min, da kunne eg faktisk høre og merke at motoren var blidere :D den gjekk finere og tomgangen vart roligere, den lille ventiltikkinga eg hadde forsvant helt.

deretter skulle motoren bli helt kald før eg skiftet til ny olje og filter!

de eg da skulle gjør var og fylle den vanlige oljen ( 5.75 L ) minus en liter olje og heller tilsette den siste literen med QMI motorbehandling, de gjorde eg og kjørte den litt hardt i ca en halvtime.

Eg kunne etter de merke at bilen gjekk bedre og merka merkbar fodkjell på tomgangen og alt virket mykje bedre med bilen, eg har nå kjørt 5000 etter behandlingen og kan ikkje si annet enn at detter et stooort!

dette burde alle ha på bilen!

behandlingen fikser og mjukgjør alle pakninger inne i motor og gjør at den smører bedre ( skal vist vere verdens glatteste middel ifølge guinnes rekordbok i behandlingen) som gjør at alt inne i motor blir smørt bedre!

Eg tar av meg hatten og ber alle på bimmers gjennomføre behandlingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk en selger som selger mye bra innom jobben for noen månader siden, pluselig la eg merke til at han hadde mykje ting og tang til motor osv, da blei blikket stort!

han kunne da annbefale QMI innvendig motovask og behandling til min M5, eg var litt skeptisk som en kanskje skal vere til slike " vidunderstoff"

Eg slo til og kjøpte en liter med vask og en liter behandling ( normal dosering)

eg kjørte bilen min varm og helte igjennom peilehullet motorvasken og lot den gå på tomgang i ca 30-35 min, da kunne eg faktisk høre og merke at motoren var blidere :D den gjekk finere og tomgangen vart roligere, den lille ventiltikkinga eg hadde forsvant helt.

deretter skulle motoren bli helt kald før eg skiftet til ny olje og filter!

de eg da skulle gjør var og fylle den vanlige oljen ( 5.75 L ) minus en liter olje og heller tilsette den siste literen med QMI motorbehandling, de gjorde eg og kjørte den litt hardt i ca en halvtime.

Eg kunne etter de merke at bilen gjekk bedre og merka merkbar fodkjell på tomgangen og alt virket mykje bedre med bilen, eg har nå kjørt 5000 etter behandlingen og kan ikkje si annet enn at detter et stooort!

dette burde alle ha på bilen!

behandlingen fikser og mjukgjør alle pakninger inne i motor og gjør at den smører bedre ( skal vist vere verdens glatteste middel ifølge guinnes rekordbok i behandlingen) som gjør at alt inne i motor blir smørt bedre!

Eg tar av meg hatten og ber alle på bimmers gjennomføre behandlingen :D

du som kjører den blå e34`en` i førde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt QMI i 5 år på utallige motorer, og syns det er et bra produkt.

Eneste motorvasken syns jeg funker litt dårlig i forhold til "den-andre-jeg-har-brukt-litt".... (Husker ikke i øyeblikket hva den heter nå faktisk...)

EDIT: TUNAP heter den rensen jeg har brukt med godt resultat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra test: Tidligere lå vi på et gjennom­snittlig forbruk på 25 liter ved tråling etter reker. Nå er vi nede i 11-12 liter. Vi kjører i dag med 1150 omdreininger på motoren, mot før 1200-1300. Farten er den samme, sier en meget fornøyd reder Rasmussen på telefon fra rekefel­tene på Egersund-banken. Hvordan kan en båt ha samme fart ved redusert turtall ??? Sto ikke noe om propellbytte så jeg kjøper ikke den..

Men kan jo være produktet fungerer likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...