Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 http://www.kossan.se/roliga/ferrarivsdo ... _viper.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det var også en (dyr)måte å hogge ved på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........ Påstår du at BMW har dårlige kjøreegenskaper? Dårligere enn dette kan det vell ikke bli på en så dyr bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Der ble drømmen min bokstavelig talt skada:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........ Påstår du at BMW har dårlige kjøreegenskaper? Dårligere enn dette kan det vell ikke bli på en så dyr bil!!! M3 CSL kjørte et halvt sekund raskere enn Dodge Viper på Top Gear's testbane...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........ Påstår du at BMW har dårlige kjøreegenskaper? Dårligere enn dette kan det vell ikke bli på en så dyr bil!!! og du mener at en BMW hadde greid den svingen i den farten? Føreren som dreit seg ut og hadde for stor fart inn i svingen.. da skjer slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Den der avkjøringen der sier jo ikke en dritt om kjøreegenskapene til bilen.. var jo førerfeil. Det gikk for fort til at dekkene klarte å holde bilen på veien. Den nye Viperen (i cab-utgave) knuste jo E60 M5 rundt Rudskogen med Tommy Rustad bak rattet i begge to. Viper er og blir skamrå biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Dogde Viper RT 10.. MMMM... Har drømt om ein slik sida eg lærte å gå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Æsj, har så dårlig PC at jeg ser bare filmen bilde for bilde. Menmen. Viper er en flott bil, men ikke en av mine favoritter da turtallsperra kommer på 5000 omdreininger eller noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Detter ned 100 fot og går helt uskadet fra stedet, da er men litt heldig likevell! Men bilen var vel ikke helt fortapt, såg ikke så veldig ødelagt ut heldigvis. Men det var ikke bilen sin feil at dette skjedde, slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Synes ikkje Viper er noe eg da. Amerikansk på sitt verste.. Virker som en rattlås-racer, uten at eg har prøvd en slik eller forsket veldig mye på det... De eg har sett live på bl.a Våler og Rudskogen har i hvertfall ikkje imponert meg. Men så liker eg i hovedsak ikkje amerikanske biler i det hele tatt da, så det er nok partisk fra min side... Men det er jo litt kult at den har gitt navn til det som før var fartsstriper, "ViperStriper". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 enig!amerikanske biler er bare til og kjøre rett frem med eller spinne blårøyk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hmmm. Dere vet vel at X5 og Z4 er produsert i USA????? http://www.bmwusfactory.com/media_cente ... Folder=xX5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Det var vel det man kaller og ha gullhår i toer'n mildt sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå