Gå til innhold

Dyrt uten kjøreegenskaper

Share

Anbefalte innlegg

Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........

Påstår du at BMW har dårlige kjøreegenskaper?

Dårligere enn dette kan det vell ikke bli på en så dyr bil!!!

M3 CSL kjørte et halvt sekund raskere enn Dodge Viper på Top Gear's testbane......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at en Dodge Viper har dårlige kjøreegenskaper er vel å ta hardt i........

Påstår du at BMW har dårlige kjøreegenskaper?

Dårligere enn dette kan det vell ikke bli på en så dyr bil!!!

og du mener at en BMW hadde greid den svingen i den farten? Føreren som dreit seg ut og hadde for stor fart inn i svingen.. da skjer slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der avkjøringen der sier jo ikke en dritt om kjøreegenskapene til bilen.. var jo førerfeil. Det gikk for fort til at dekkene klarte å holde bilen på veien.

Den nye Viperen (i cab-utgave) knuste jo E60 M5 rundt Rudskogen med Tommy Rustad bak rattet i begge to. Viper er og blir skamrå biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detter ned 100 fot og går helt uskadet fra stedet, da er men litt heldig likevell! Men bilen var vel ikke helt fortapt, såg ikke så veldig ødelagt ut heldigvis.

Men det var ikke bilen sin feil at dette skjedde, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikkje Viper er noe eg da. Amerikansk på sitt verste.. Virker som en rattlås-racer, uten at eg har prøvd en slik eller forsket veldig mye på det...

De eg har sett live på bl.a Våler og Rudskogen har i hvertfall ikkje imponert meg. Men så liker eg i hovedsak ikkje amerikanske biler i det hele tatt da, så det er nok partisk fra min side...

Men det er jo litt kult at den har gitt navn til det som før var fartsstriper, "ViperStriper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...