Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 http://www.metacafe.com/watch/70809/dead_cars/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Syns dette bildet var bra. Slipper ikke pilsen bare fordi man blir truffet av en Rallybil.....hehe Vi er noen rare dyr...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Syns dette bildet var bra.Slipper ikke pilsen bare fordi man blir truffet av en Rallybil.....hehe Vi er noen rare dyr...... NEI NEI, takke meg til. Drikk og vær glad!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 DETTE er ghetto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 DETTE er ghetto! Haha, du er ikke tøff før du har din egen araber cab! Dette er en fotograf med timing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 FIkk seriøst vondt når jeg så dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 FIkk seriøst vondt når jeg så dette Hvilken forferdelig person er i stand til å gjøre noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Til den pajeroen som er på bildet ovenfor med eit dekk som har "fallt av". Står det ikke en jernstang utifrå bakdekket hans eller noko sånt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 FIkk seriøst vondt når jeg så dette Hvilken forferdelig person er i stand til å gjøre noe sånt? Utroskap..... sikkeleg maling, det er jo nesten de værste, ruter knust, ripa lakk Nye ruter, ny hel-lakkering og nytt interiør så blir bilen helt sikker bra.. Mener å lest at han fikk det dekket, og ho dømt.. Crazy, syke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Den som eier den M3'en har en litt lei jobb forran seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Til den pajeroen som er på bildet ovenfor med eit dekk som har "fallt av".Står det ikke en jernstang utifrå bakdekket hans eller noko sånt...? joda, ser det på bildet vist du åpner det:P ikke mye timing der i gården nei.. i hverstefall kan det være en drivaksel:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Lo godt når jeg såg den lille bilen som var slukt av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ...porsche carrera GT i grøfta...det er ein dyr tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hu venter på at mannen skal komme å vippe bilen tilbake på hjula for hu Det funka jo i Herbie filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Sikker på at den Lada'n over her trena på breisladd til sommerens Gatebil treff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå