Steffan C Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Ta en titt i denne tråden. En del info og div. bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg vet ikke om det er det på E39-en din (eller kanskje standard på alle E39), men husk på at det må være lyktespylere og automatisk høydejustérbare lykter på bilen for at det skal være godkjent med ettermontering av xenon. Litt greit med en *advarsel* hvis du ikke har begge delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Etter hva mine ører har hørt, er BMW org xenon på 3600K. Mitt kit fra Dybvik har 6000K Litt forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Her har dere 7000k sett med linselys... Synes det var optimalt likt orginal xenon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Her har dere 7000k sett med linselys...Synes det var optimalt likt orginal xenon... Fin bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Her har dere 7000k sett med linselys...Synes det var optimalt likt orginal xenon... Fin bil =) Jo, takk... var med vemod jeg solgte den i september... men var klar for å prøve bmw nå, og er absolutt en verdig konkurrent det Ligger forresten mer info i signaturen min hvis det var int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Her er min e34 med FarVision 6000k... Skal få tak i et skikkelig digitalkamera å ta bilder med både nær- og fjærnlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg vet ikke om det er det på E39-en din (eller kanskje standard på alle E39), men husk på at det må være lyktespylere og automatisk høydejustérbare lykter på bilen for at det skal være godkjent med ettermontering av xenon.Litt greit med en *advarsel* hvis du ikke har begge delene. Jeg har automatisk høydejusterbar lykter, men har ikke lyktespylere. Er det mangen E-39 som har lyktespylere, kan ikke huse å ha lagt merke til det. Hmmm... men det er jo ikke så big deal å ikke få xenonen godkjent, er jo bare til å ta de av og montere de igjen etter evt EU-godkjenning el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå